۱۳۹۸ اردیبهشت ۱۳, جمعه

آیا به فلزیاب نقطه زن نیاز داریم

استفاده از فلزیاب نقطه زن در کل باعث می شود که زمان کاوش کاهش بیابد و همچنین دقت شما را افزایش می دهد البته از حفاری بی مورد نیز جلوگیری می کند .استفاده از یک فلزیاب نقطه زن مزایایی برای شما دارد که در ادامه به بررسی آنها می پردازیم
صرفه جویی در زمان : برای حفاری شما نیاز به صرف زمان زیادی دارید و همچنین اسکن کردن خاک حفر شده نیز زمان زیادی را هدر می دهد اما اگر شما فلزیاب نقطه زن داشته باشید این کار با سرعت بیشتری انجام می شود
صرفه جویی در انژری : وقتی که فلزیاب مکمل همراه شما باشد تشخیص خواهد داد که فلزی وجود دارد یا نه و دیگری نیاز به حفاری نیست و انرژی شما بیهوده تلف نمی شود و شما خسته نمی شوید.

انتخاب درست فلزیاب نقطه زن

حالا که درک می کنید که یک فلزیاب نقطه زن تا چه اندازه کارایی دارد و قصد خرید یکی از آن را دارید به نکات زیر توجه داشته باشید تا بتوانید انتخاب درستی داشته باشید.
  • اگر به دنبال فلزیاب نقطه زن زیر آب هستید حتما دستگاهی را انتخاب کنید که ضد آب باشد و بتوان از آن در زیر آب استفاده کرد.این دستگاه می تواند در شرایط بارانی نیز استفاده نمود.
  • اگر قصد کاوش در شب را دارید حتما مدل هایی را تهیه کنید که دارای چراغ هستند تا در هنگام استفاده خودتان راحت تر باشید.
  • عمق مورد نظر خود را مشخص کنید و سپس دستگاه مناسب خود را انتخاب کنید.در این حالت خطای دستگاه کم می شود و شما محل اهداف را به دقت می توانید پیدا کنید.
  • همه فلزیاب های نقطه زن هنگامی که به فلز نزدیک می شوند از طریق صدا و ویبره  کاربر را باخبر می کنند اما در برخی دستگاهها نمی توان صدا را قطع کرد با توجه به این ویژگی شما اگر می خواهید صدای دستگاه شنیده نشود باید هنگام خرید دستگاهی را انتخاب کنید که بتوان صدای دستگاه را قطع کرد.
.برای مشاهده اطلاعات کامل این مطلب می توانید اینجا کلیک کنید

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

فلزیاب ایرانی

تاریخچه فلزیاب ایرانی مهندس صمدی بنیانگذار فلزیاب IKPV ایران در سال ۱۳۷۶ شمسی نسبت به دریافت مجوز جهت تولید دستگاه فلزیاب، طلایاب و گنج ...