۱۳۹۸ اردیبهشت ۱۴, شنبه

فلزیاب ایرانی

تاریخچه فلزیاب ایرانی
مهندس صمدی بنیانگذار فلزیاب IKPV ایران در سال ۱۳۷۶ شمسی نسبت به دریافت مجوز جهت تولید دستگاه فلزیاب، طلایاب و گنج یاب اقدام نمود. شرکت فلزیاب ایرانی Ikpv با استخدام متخصصین و به کارگیری نیروهای کارآمد شروع به تحقیق و توسعه صنعت فلزیابی در ایران نمود. به دنبال آن پس از سال‌ها پژوهش در مورد به کارگیری روش های مختلف جهت بالا بردن سطح کارایی و عمق زنی بیشتر فلزیاب ها، این شرکت موفق به تولید قوی ترین دستگاه های فلزیاب در خاورمیانه شد.

انواع سیستم های فلزیابی

  • شاقولی
  • آنتن راداری – خوراک خور (شعاع زن)
  • پالسی – بوقی (نقطه زن)
  • مگنومتر (تصویری)
شرکت IKPV با به کار بردن انواع سیستم های فلزیابی در دستگاه های تولیدی خود، دستگاه های خود را به فلزیاب مکمل با کارآیی بسیار بالا تبدیل نموده است. به عبارت دیگر با ترکیب چندین سیستم فلزیابی در یک دستگاه این امکان را برای کاربران فراهم کرد تا با بهمراه داشتن یک دستگاه قابلیت چندین فلزیاب را در یک دستگاه داشته باشند. این شرکت قدرتمند اخیراً دستگاه‌ هایی را تولید نموده است که عمق کاوش بی نظیری در انواع دستگاه های فلزیاب به ارمغان می آورد.
فلزیاب ایرانی
فلزیاب ایرانی IKPV

 جهت دریافت مشاوره با متخصصین فلزیابی با شماره ۰۹۱۲۰۸۱۴۰۴۲ تماس حاصل نمایید یا به صورت حضوری به نمایندگی فلزایاب IKPV در سراسر ایران مراجعه نمایید.
برای مشاهده اطلاعات کامل این مطلب می توانید اینجا کلیک کنید.
IKPV

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

فلزیاب ایرانی

تاریخچه فلزیاب ایرانی مهندس صمدی بنیانگذار فلزیاب IKPV ایران در سال ۱۳۷۶ شمسی نسبت به دریافت مجوز جهت تولید دستگاه فلزیاب، طلایاب و گنج ...