۱۳۹۸ اردیبهشت ۱۳, جمعه

خرید لوپ و دسته فلزیاب

خرید لوپ و دسته فلزیاب | کویل و دسته فلزیاب

لوپ های فلزیاب به چندیدن دسته متفاوت تقسیم میشوند و اینگونه نیست که بتوان از یک لوپ برای هر مدل فلزیابی استفاده کرد. برای دانستن و تشخیص مناسبترین لوپ برای فلزیابتان شناختن انواع فلزیاب و انواع لوپ و ویژگی هرکدام ضروری است. کویل فلزیاب نقش بسیار مهمی در عمق نفوذ فلزیاب داشته و همچنین دقت در قدرت تفکیک و عملکرد فلزیاب در زمین های معدنی تا حد زیادی به کیفیت لوپ بستگی دارد و اگر از کویل های غیر استاندارد استفاده شود علاوه بر امکان صدمه دیدن دستگاه فلزیاب نتایج غلط و خطای دستگاه بسیار بالا میرود ( حتی اگر شما تنظیمات فلزیاب را کاملا درست انجام دادده باشید ).

خرید لوپ و دسته فلزیاب
خرید لوپ و دسته فلزیاب

دسته فلزیاب باید دارای ویژگی های مخصوص به خهود باشد. اولین ویژگی مهم وزن آن است. وزن دسته فلزیاب باید تا حد امکان کم باشد ولی این کم بودن وزن نباید باعث شود که استحکام آن نادیده انگاشته شود. استحکام در کنار وزن سبک میتواند ایده آل ترین ترکیب برای دسته فلزیاب باشد. از دیگر ویژگی ها میتوان به طول قابل تنظیم و نوع طراحی آن اشاره کرد. طول دسته فلزیاب باید با اندازه کافی بلند باشد تا هر اپراتوری بتواند با آن کار کند و همچنین قابل جمع شدن و تنظیم باشد تا بتوان آن را به راحتی حمل کرد. طراحی دسته باید ارگونومیک باشد و دارای انحنا های استاندارد در قسمت انتحای دسته باشد.

برای مشاهده اطلاعات کامل این مطلب می توانید اینجا کلیک کنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

فلزیاب ایرانی

تاریخچه فلزیاب ایرانی مهندس صمدی بنیانگذار فلزیاب IKPV ایران در سال ۱۳۷۶ شمسی نسبت به دریافت مجوز جهت تولید دستگاه فلزیاب، طلایاب و گنج ...