۱۳۹۸ اردیبهشت ۱۴, شنبه

فلزیاب EAGLE GTA 2500 و بررسی توانایی های آن

فلزیاب EAGLE GTA 2500 و بررسی توانایی های آن
فلزیاب EAGLE GTA 2500

گنج یاب EAGLE GTA 2500 یکی از دستگاه های فوق العاده کمپانی GARRETT می باشد. این دستگاه نسبت به سایر فلزات در زیر زمین و یا زیر آب ، حساسیت بالایی را از خود ارائه می هد و با در نظر گرفتن عملکرد فوق العاده این دستگاه میتوان آن را برای ردیابی لوله های فلزی ، کابل ها و انواع موانع فلزی در زیر زمین استفاده کرد. این فلزیاب نیز دارای قدرت تفکیک بالایی می باشد و به فلزات غیر آهنی بسیار حساس است . انرژی مورد نیاز فلزیاب از طریق باتری قابل شارژ تامین می شود و نیازی به تعویض باتری نیست.

فلزیاب EAGLE GTA 2500
فلزیاب EAGLE GTA 2500

شرکت سازنده

محصولات شرکت گرت امریکا از نظر بسیاری از کاوشگران بهترین فلزیاب های حال حاضر دنیا هستند. این شرکت از سال ۱۹۶۴ فعالیت خودرا در ایالت تگزاس آغاز کرده و از برترین تولید کنندگان دستگاه های فلزیاب و گنج یاب و سیستم های امنیتی است.از نظر بسیاری از کاوشگران این شرکت که از قدیمی ترین های این عرصه است و بهترین فلزیاب های حال حاضر را تولید میکند.فلزیاب های تولیدی این شرکت از کیفیت ساخت بسیار بالایی برخوردار هستند و در عین حال دقت و حساسیت مثال زدنی نیز دارند.

برای مشاهده اطلاعات کامل این مطلب می توانید اینجا کلیک کنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

فلزیاب ایرانی

تاریخچه فلزیاب ایرانی مهندس صمدی بنیانگذار فلزیاب IKPV ایران در سال ۱۳۷۶ شمسی نسبت به دریافت مجوز جهت تولید دستگاه فلزیاب، طلایاب و گنج ...