۱۳۹۸ اردیبهشت ۱۴, شنبه

فلزیاب پالسی

بهترین فلزیاب های پالسی ۲۰۱۹

فلزیاب پالسی به چه دستگاهی گفته میشود

بیشتر فلزیاب ها از سیستم VLF استفاده میکنند که به صورت کلی یعنی دارای دو سیم پیچ در کویل خود هستند. یکی فرستنده و یکی گیرنده. فلزیاب های پالسی کمتر فراگیر بوده اما توانستند به سرعت محبوب شوند و در آنها یک سیم پیچ هم نقش فرستنده و هم گیرنده را ایفا میکند. یک فلزیاب پالسی معمولی به صورت میانگین ۱۰۰ پالس بر ثانیه ارسال میکند. خاک ایران به دلیل معدنی بودن باعث ایجاد اختلال در کار فلزیاب های VLF میشود اما عملکرد فلزیاب های پالسی در این نوع خاک بسیار بهتر بوده و بسیار کم تحت تاثیر مواد معدنی خاک قرار میگیرد.
برای انتخاب بهترین فلزیاب های پالسی تست های زیادی توسط کارشناسان ما طراحی و انجام شد و نتایج به دست آمده با یکدیگر مقایسه و در نهایت با مد نظر قرار دادن فاکتورهایی همچون قیمت ، خدمات پس از فروش ، گارانتی ، تعمیر پذیری آسان و … بهترین فلزیاب پالسی ۲۰۱۹ را انتخاب کردند.در ادامه با ما همراه باشید.

Garrett-ATX
Garrett-ATX

این فلزیاب در میان مدل های معرفی شده بیشترین درصد رضایت را در میان خریداران داشته است. این فلزیاب در مقایسه با دیگر فلزیاب های پالسی معرفی شده در این پست از قیمت بالاتری برخوردار است ولی مطمئن باشید که کیفیت این دستگاه قطعا ارزش هزینه ای که میکنید را دارد. یکی از جذاب ترین ویژگی های این فلزیاب بالانس اتوماتیک ان است که باعث عملکرد خیره کننده آن در زمین های معدنی و شوره زارها است. در حین کار با این دستگاه نیازی نیست که کاوش را متوقف کرده و مد کاوش را تغییر دهید ، دستگاه به صورت اتوماتیک این کار را انجام میدهد. توانایی این فلزیاب در پیدا کردن قطعات کوچک طلا بسیار خوب بوده و نیازی به تغییر چندانی در تنظیمات تفکیک دستگاه نیست. این دستگاه کاملا ضد آب بوده و از آن میتوانید در محیط های آبی و خیس استفاده کنید.
.برای مشاهده اطلاعات کامل این مطلب می توانید اینجا کلیک کنید

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

فلزیاب ایرانی

تاریخچه فلزیاب ایرانی مهندس صمدی بنیانگذار فلزیاب IKPV ایران در سال ۱۳۷۶ شمسی نسبت به دریافت مجوز جهت تولید دستگاه فلزیاب، طلایاب و گنج ...