۱۳۹۸ اردیبهشت ۱۳, جمعه

فلزیاب راکتی Guardian محصول آمریکا

فلزیاب راکتی Guardian محصول آمریکا
در دنیای برند های فلزیاب همواره شرکت های امریکایی از اعتبار خاصی میان کاوشگران برخوردار هستند. کمپانی نام آشنای Bounty Hunter واقع در شهر El Paso ایالت تگزاس در غربی ترین نقطه کشور امریکا قرار دارد. این شرکت سازنده دستگاه های فلزیاب و گنج یاب یکی از پیشروترین و نوآورترین شرکت ها در این عرصه است. این شرکت طیف وسیعی از فلزیاب ها و گنج یاب ها را برای کاربرد های مختلف از جمله فلزیاب های تفریحی ، فلزیاب های پیشرفته، حفره یاب و معدن یاب و …را برای حرفه ای ها، مبتدی ها و مصارف صنعتی تولید میکند.

فلزیاب راکتی Guardian
فلزیاب راکتی Guardian

معرفی فلزیاب راکتی Guardian

فلزیاب دستی Guardian بیشترین استفاده را در عملکرد های امنیتی دارد و فلزیاب راکتی یا دستی از معمولی ترین دستگاه های می باشند که برای کار های امنیتی استفاده می شوند. این فلزیاب در فاصله ۳۰ سانتی متری میتواند فلزات را شناسایی کند و در مکان های مانند فرودگاه ها ، مکان های حساس ، ورزشگاه ها و تجمعات بزرگ برای تفتیش بدنی مورد استفاده قرار گیرد. فلزیاب Bounty Hunter Guardian از وزن بسیار کمی بهره مند است و اپراتور به راحتی می تواند تا ساعت ها بدون خستگی با آن کار کند. این دستگاه یک فلزیاب معتبر و با کیفیت است که افراد بسیار زیادی را به خود جذب کرده است.

برای مشاهده اطلاعات کامل این مطلب می توانید اینجا کلیک کنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

فلزیاب ایرانی

تاریخچه فلزیاب ایرانی مهندس صمدی بنیانگذار فلزیاب IKPV ایران در سال ۱۳۷۶ شمسی نسبت به دریافت مجوز جهت تولید دستگاه فلزیاب، طلایاب و گنج ...