۱۳۹۷ اسفند ۲۲, چهارشنبه

۵ فلزیاب برتر برای سکه یابی

۵ فلزیاب برتر برای سکه یابی
آیا به دنبال سکه های قدیمی میگردید و در انتخاب فلزیاب مناسب سردرگم هستید؟
سکه یابی با اختلاف زیاد محبوب ترین نوع کاوش در امر فلزیابی است. انسان ها هزاران سال است که از سکه استفاده میکنند و احتمالا تا هزاران سال دیگر نیز این کار را ادامه خواهند داد. این مقاله راهنمایی برای شماست. پس با ما تا معرفی ۵ فلزیاب برتر برای سکه یابی همراه باشید. اگر به دنبال سکه یابی هستید باید دنبال چه ویژگی هایی در فلریاب باشید؟
قبل از انتخاب ۵ فلزیاب برتر برای سکه یابی توجه به نکات زیر ضروری است :
  • همه ی فلزیاب ها سکه را پیدا میکنند. به هر حال سکه فلز است و فلزیاب ها میتوانند آن را پیدا کنند.
  • بهترین فلزیاب برای سکه یابی وجود ندارد بلکه بهترین فلزیاب ها وجو دارند و این به دلیل تنوع قیمت دستگاهها میباشد به همین دلیل فلزیاب های لیست شده در این پست قیمت های متفاوتی دارند.
  • شما به یک طلایاب برای پیدا کردن سکه های طلا نیاز ندارید زیرا در واقع طلایاب ها برای پیدا کردن تکه های طلا هستند نه سکه پس ما استفاده از یک طلایاب را به عنوان دستگاه اصلی در امر سکه یابی پیشنهاد نمی کنیم.

فاکتور های بسیاری در انتخاب ۵ فلزیاب برتر برای سکه یابی نقش دارند اما در زیر به مهم ترین ها ی آنها اشاره میکنیم :



5 فلزیاب برتر برای سکه یابی
5 فلزیاب برتر برای سکه یابی

  • فرکانس کاری
سکه ها به مرور زمین درون زمین فرو میروند پس اگر شما به دنبال سکه های قدیمی تر هستید باید عمق بیشتری را کاوش کنید. فلزیاب های ساده تر و حتی میان رده ها نیز ممکن است سکه ای را در زمین پیدا کنند و سیگنال آن را به عنوان سیگنال مزاحم و حتی سیگنال زمین در نظر بگیرند.

برای مشاهده اطلاعات کامل این مطلب می توانید اینجا کلیک کنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

فلزیاب ایرانی

تاریخچه فلزیاب ایرانی مهندس صمدی بنیانگذار فلزیاب IKPV ایران در سال ۱۳۷۶ شمسی نسبت به دریافت مجوز جهت تولید دستگاه فلزیاب، طلایاب و گنج ...