۱۳۹۷ اسفند ۲۲, چهارشنبه

آدرس نمایندگی فلزیاب در شیراز | آدرس مغازه فلزیاب در شیراز | از کجا فلزیاب بخریم

آدرس نمایندگی فلزیاب در شیراز | آدرس مغازه فلزیاب در شیراز | از کجا فلزیاب بخریم
شرکت IKPV یک کمپانی پیشرو در زمینه تولید دستگاههای فلزیاب چند منظوره صنعتی و حرفه ای بوده که ‏در تولید کالاهای با کیفیت بالا و قیمت مقرون به صرفه صاحب سبک است. این موفقیت باعث شده ‏که این شرکت را به عنوان بزرگترین و پیشروترین شرکت تولید گنج یاب در ایران بشناسند.این شرکت با داشتن نمایندگی در اکثر شهر های بزرگ ایران میتواند محصولات سفارشی شما را در کمتر از ۲۴ ساعت با گارانتی و خدمات پس از فروش معتبر به دست شما برساند. گسترش محصولات و نوآوری در تولید دو اصل اساسی شرکت IKPV از همان آغاز کار خود بوده است. بنابر همین اصول امروزه شرکت IKPV بیشترین دستگاه فلزیاب و گنج یاب در ایران را تولید کرده است و همچنین در چندین کشور دنیا نمایندگی رسمی خود را تاسیس کرده است و از صادر کنندگان برتر به کشور های حوزه خلیج میباشد.

آدرس نمایندگی فلزیاب شیراز :

نمایندگی فلزیاب شیراز حدودا دو دهه پیش آغاز به کار کرد و پس از آن اولین دفتر نمایندگی انحصاری و رسمی IKPV در تهران تاسیس شد. با تاسیس اولین نمایندگی رسمی در تهران درخواست برای خرید گنج یاب بالا رفت و باعث تاسیس نمایندگی ها در شهر های مختلف ایران شد. از این پس کافیست تا محصول مورد نظر خود را از بین گروههای فلزیاب خارجی ، فلزیاب ایرانی ، گنج یاب امریکایی و … انتخاب کرده و با یک تماس فلزیاب اورجینال خود را تحویل بگیرید.

برای مشاهده اطلاعات کامل این مطلب می توانید اینجا کلیک کنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

فلزیاب ایرانی

تاریخچه فلزیاب ایرانی مهندس صمدی بنیانگذار فلزیاب IKPV ایران در سال ۱۳۷۶ شمسی نسبت به دریافت مجوز جهت تولید دستگاه فلزیاب، طلایاب و گنج ...