۱۳۹۷ اسفند ۲۲, چهارشنبه

برترین فلزیاب آلمانی در بازار

برترین فلزیاب آلمانی در بازار
کمپانی زیادی در دنیا وجود دارند که در عرضه تولید فلزیاب و گنج یاب فعالیت می کنند که هر کدام دارای اعتبار و محبوبیت خود می باشد. اما در بین این کمپانی ها ، شرکت های آلمانی از بیشترین اعتبار و محبویت برخوردارند. دلیل این محبوبیت چیزی جزء کیفیت بالای محصولات ساخت آلمان می باشد. برای درک بهتر این موضوع می توانید کالاهای ساخت چین را با محصولات آلمانی مقایسه کنید ، البته اگر کمی بیشتر فکر کنید می بینید که کالاهای چینی قابل مقایسه با کالاهای آلمانی نمی باشند. بنابراین در زمینه دستگاه ها و تکنولوژی های فلزیابی و ژئوفیزیک نیز شرکت های آلمانی از دیگر کمپانی ها همیشه یک قدم جلوتر بودند.

برترین فلزیاب آلمانی
برترین فلزیاب آلمانی

برترین فلزیاب آلمانی :

شرکت های متعددی در آلمان در زمینه طراحی و تولید فلزیاب ، گنج یاب و طلایاب فعالیت می کنند. فلزیاب LORENZ ، فلزیاب OKM از برترین تولیدکنندگان فلزیاب در آلمان هستند. این دو شرکت آلمانی را کاوشگران ایرانی به خوبی می شناسند، به خصوص شرکت LORENZ که با تولید فلزیاب های سری LORENZ DEEPMAX ، انقلابی را در این صنعت بوجود آورد که در ایران نیز مشتریان خاص خود را دارند.
برای مشاهده اطلاعات کامل این مطلب می توانید اینجا کلیک کنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

فلزیاب ایرانی

تاریخچه فلزیاب ایرانی مهندس صمدی بنیانگذار فلزیاب IKPV ایران در سال ۱۳۷۶ شمسی نسبت به دریافت مجوز جهت تولید دستگاه فلزیاب، طلایاب و گنج ...