۱۳۹۷ اسفند ۲۲, چهارشنبه

فلزیاب Cavefinder محصول کمپانی فلزیاب OKM آلمان

فلزیاب Cavefinder محصول کمپانی فلزیاب OKM آلمان
روش ژئوالکتریک روشی برای شناسایی اشیاء در زیر آب است. این روش همچنین در زمین شناسی مهندسی و تحقیقات باستان شناسی برای شناسایی غارها، حفره ها، و اشیاء فلزی مورد استفاده قرار می گیرد. فلزیاب Cavefinder یک ابزار شناسایی ژئوالکتریک برای مکان بندی آسان و سریع ساختارهای زیرزمینی مانند حفره ها، غارها و تونل است. تشخیص مقبره ها، اتاق های قبر، تونل ها و اتاق های گنجینه پنهان به طور خودکار پس از شروع فرآیند اندازه گیری بر روی این دستگاه فلزیاب انجام می شود.






تمام الکترودها را جایگذاری کنید، اندازه گیری ژئوالکتریک را شروع کنید و منتظر نتایج.

فلزیاب CAVEFINDER

فلزیاب Cavefinder تنهابرای شناسایی ناهنجاری های زمین غیر فلزی زمین ساخته شده است، برای مثال به گزینه های زیر توجه کنید:
  • گورستان ها، مقبره ها و مکان های دفن
  • غارها و تونل ها
  • اهداف غیر فلزی مانند ظرف، بشکه و …
حفره یاب CaveFinder با ۴ الکترود هدایت کنند که باید در داخل زمین قرار گیرد، یک میدان مربعی را تعریف می کند. به دلیل کابل های طولانی ۲۰ متری که به هر الکترود اندازه گیری متصل است، می توان یک مساحت حداکثر حدود ۸۰۰ متر مربع را در یک اندازه واحد تعریف کرد. در طول کار با حفره یاب CaveFinder چندین اندازه گیری مقاومت انجام می شود و در نهایت نتیجه گیری و حفره ها شناسایی می شوند. پس از یک زمان اندازه گیری کوتاه، تجزیه و تحلیل نتایج اندازه گیری می تواند به آسانی انجام شود و اسکن ها می توانند تا حدی که لازم است تکرار شوند.

حفره یاب CaveFinder شامل ویژگی های زیر است

  • اندازه گیری خودکار با ارزیابی ساده “بله / خیر”
برای مشاهده اطلاعات کامل این مطلب می توانید اینجا کلیک کنید.


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

فلزیاب ایرانی

تاریخچه فلزیاب ایرانی مهندس صمدی بنیانگذار فلزیاب IKPV ایران در سال ۱۳۷۶ شمسی نسبت به دریافت مجوز جهت تولید دستگاه فلزیاب، طلایاب و گنج ...