۱۳۹۷ اسفند ۲۲, چهارشنبه

کجا گنج پیدا کنیم ؟

کجا گنج پیدا کنیم ؟
در هر منطقه ، حوزه های طبیعی یا فعالیت های انسانی وجود دارد که پتانسیل بالایی برای شناسایی فلزات دارند. این مکان ها شامل: سواحل، پارک ها، باغ ها و سایت های رها شده، اماکن تاریخی و باستانی است. توصیه میشود قبل از اقدام به کاوش نسبت به تهیه مجوز کاوش منطقه مورد نظر اقدام نمایید. برای این منظور میتوانید با مراجعه به نمایندگی مجاز فلزیاب IKPV نسبت به خرید دستگاه با مجوز کاوش اقدام نمایید.

کجا گنج پیدا کنیم

در چه مکان هایی و از کجا گنج پیدا کنیم ؟

قبل از شروع کاوش، خوب است مناطق احتمالی انتخاب شده را مورد بررسی قرار دهید که ممکن است اطلاعاتی در سایت های قدیمی، گزارش های استخراجی و اطلاعات محلی ( تجربه و اطلاعات بزرگان و ریش سفیدان ) باشد. افراد سالخورده اطلاعات بسیار ارزشمندی در زمینه های مختلف دارند که شامل اطلاع از مکان حفره ها، تونل ها، مکان های باستانی و … است که قبل از تغییر از آنها اطلاع داشته اند. با داشتن اطلاعات کافی میتوانید به اهداف خود نزدیک شوید. در جواب به سوال از کجا گنج پیدا کنیم برخی از مکان های مناسب جهت گنجیابی بیان میگردد.

ساحل

سواحل مکان های خوبی برای سرگرمی و کاوش هستند. اکثر سواحل خصوصی یا عمومی هستند که برای کسب اجازه باید به مالک یا مقامات محلی مراجعه شود. مجوز اخذ شده برای فلزیابی در ساحل مختص به دریا های میباشد. به دلیل فعالیت بسیار زیاد مردمی ممکن است برخی از لوازم و اشیاء فلزی و قیمتی در ساحل گم شود، که میتوان جهت کاوش آنها از دستگاه فلزیاب استفاده شود. بهترین زمان کاوش قبل از غروب خورشید زمانی که تردد افراد بسیار کم شده است یا پس از وقوع طوفان که احتمال جابجایی اشیاء از کف اقیانوس به حاشیه سواحل آورده شده است، میباشد. این مدل کاوش بیشتر در سواحل با تردد بسیار بالا صورت میپذیرد.

برای مشاهده اطلاعات کامل این مطلب می توانید اینجا کلیک کنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

فلزیاب ایرانی

تاریخچه فلزیاب ایرانی مهندس صمدی بنیانگذار فلزیاب IKPV ایران در سال ۱۳۷۶ شمسی نسبت به دریافت مجوز جهت تولید دستگاه فلزیاب، طلایاب و گنج ...