۱۳۹۷ اسفند ۲۲, چهارشنبه

برترین گنج یاب ایرانی موجود در بازار

برترین گنج یاب ایرانی موجود در بازار

دستگاه های فلزیاب و گنج یاب زیادی توسط شرکت های مختلفی تولید شده اند که هر کدام دارای ویژگی ها و قابلیت های منحصربه فرد خورد می باشند. شاید تنها تفاوت بارز بین دستگاه فلزیاب و گنج یاب این می باشد که گنج یاب ها قابلیت تفکیک فلزات با ارزش مانند طلا و … را از فلزات بی ارزش مانند آهن را دارند. هر کدام از این دستگاه ها مشتریان و کاربرد های خود را دارند. گنج یاب ها در ایران دارای مشتریان زیادی می باشد و دلیل آن نیز وجود گنجینه ها و دفینه های زیادی می باشد که در ایران می باشد.


برترین گنج یاب ایرانی
برترین گنج یاب ایرانی

معرفی برترین تولید کننده دستگاه فلزیاب در ایران :

شرکت IKPV بزرگترین و برترین تولید کننده دستگاه های فلزیاب و گنج یاب در ایران و خاورمیانه می باشد که چند دهه تجربه در زمینه فلزیابی دارد. این شرکت همواره محصولاتی با با کیفیت و کارایی بالا را به بازار عرضه می کند. محصولات تولیدی این شرکت در کاربرد ها و زمینه های مختلف طراحی و تولید می شود.  دستگاه های گنج یاب این شرکت از بالاترین کیفیت برخوردار هستند و مناسب کاوش گنجینه های باستانی و سکه های قدیمی می باشد.

برای مشاهده اطلاعات کامل این مطلب می توانید اینجا کلیک کنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

فلزیاب ایرانی

تاریخچه فلزیاب ایرانی مهندس صمدی بنیانگذار فلزیاب IKPV ایران در سال ۱۳۷۶ شمسی نسبت به دریافت مجوز جهت تولید دستگاه فلزیاب، طلایاب و گنج ...