۱۳۹۷ اسفند ۲۲, چهارشنبه

فلزیاب Patriot تولید کمپانی آمریکایی

فلزیاب Patriot تولید کمپانی آمریکایی
گنج یاب Patriot یک دستگاه با قیمت بسیار پایین و تولید شده شرکت Teknetics است . عمق جستجوی بالا ، سرعت بازیابی سریع ، تفکیک و حذف فلزات مزاحم ، شناسه هدف و … تعدادی از قابلیت های فوق العاده این فلزیاب می باشد که آن را به یک دستگاه بسیار عالی و کاربر پسند تبدیل کرده است.

فلزیاب Patriot
فلزیاب Patriot

معرفی فلزیاب Patriot

فلزیاب Patriot یک دستگاه با عملکرد فوق العاده می باشد که برای افراد مبتدی مناسب است . بسیاری از فلزیاب های میان رده و ساده یک سکه را در عمق حدود ۶ اینچ کاوش و مشخص می کنند ولی این دستگاه فوق العاده با کارایی عالی میتواند در عمق ۱۰ اینچی سکه را تشخیص دهد که هیچ کدام از فلزیاب های مشابه و با این قیمت نمی توانند این کار را انجام دهند.

تفکیک فلزات

تفکیک و جدا سازی اهداف و سرعت بازیابی یک قطعه آهنی به سرعت انجام می شود ! تفکیک فلزات برای هر دستگاه حرفه ای خوب می باشد ، و این قابلیت کاوشگر حرفه ای را راضی نگه می دارد. کارایی منحصر به فرد در فرکانس ۱۳ کیلو هرتز این فلزیاب را در خانواده F75 و T2 قرار داده است و مانند این فلزیاب ها عمل می کند.

ویژگی های فلزیاب Teknetics Patriot :


  • شناسایی سکه در عمق ۱۲ اینچ
  • فرکانس ۱۳ کیلوهرتز – مناسب برای شکار سکه، جواهرات و استخراج طلا
  • تغییر فرکانس برای حذف تداخل الکتریکی
برای مشاهده اطلاعات کامل این مطلب می توانید اینجا کلیک کنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

فلزیاب ایرانی

تاریخچه فلزیاب ایرانی مهندس صمدی بنیانگذار فلزیاب IKPV ایران در سال ۱۳۷۶ شمسی نسبت به دریافت مجوز جهت تولید دستگاه فلزیاب، طلایاب و گنج ...