۱۳۹۷ اسفند ۲۲, چهارشنبه

فلزیاب CS440XD و بررسی نقاط ضعف و قوت آن

فلزیاب CS440XD و بررسی نقاط ضعف و قوت آن

شرکت سازنده

کمپانی C.SCOPE انگلیس با بیش از ۴ دهه سابقه فعالیت در زمینه طراحی و ساخت انواع فلزیاب ، طلایاب، گنج یاب و سیستم های امنیتی توانست است جزو اولین تولیدکنندگان دستگاه فلزیاب در اروپا باشد. شرکت C.SCOPE که در جنوب شرق انگلیس در شهر آشفورد قرار دارد با تجربه برترین متخصصان دنیا و تکنولوژی پیشرفته توانست است یکی از محبوب ترین شرکت های تولید دستگاه فلزیاب باشد و دستگاه فلزیاب های خود را به سراسر دنیا صادر کند.

فلزیاب CS440XD
فلزیاب CS440XD

نقد و بررسی فلزیاب CS440XD :

فلزیاب CS440XD جزء بهترین و برترین دستگاه های کمپانی C.SCOPE می باشد که میتوان آن را به عنوان یک ردیاب صوتی ساده دانست و دارای قیمت مناسب و بصرفه ای می باشد. این دستگاه یک ردیاب فلزی با کارایی فوق العاده و وزن کم است که به آسانی نویز و سیگنال های مزاحم را حذف می کند. این فلزیاب بهترین انتخاب برای اپراتور های مبتدی و بی تجربه است و دارای منو کاربری خیلی آسان و طراحی ارگونومیک ( متناسب با ساختار بدن ) می باشد. گنج یاب CS440XD نسبت به دستگاه های مشابه خود و سیستم های آمریکایی از قیمت پایین تری برخوردار است و قابلیت های حرفه ای این فلزیاب را بسیار کم در دیگر دستگاه های مشابه می بینید.

ویژگی های فلزیاب CS440XD :

  • جستجو تمامی فلزات در عمق زمین
  • قابلیت حذف سیگنال ههای مزاحم
  • کنترل حساسیت برای تنظیم دستگاه به طوری که آن را در حداکثر عملکرد کار قرار می دهد.
  • دارای بدنه مقاوم در برابر شرایط سخت کاری
برای مشاهده اطلاعات کامل این مطلب می توانید اینجا کلیک کنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

فلزیاب ایرانی

تاریخچه فلزیاب ایرانی مهندس صمدی بنیانگذار فلزیاب IKPV ایران در سال ۱۳۷۶ شمسی نسبت به دریافت مجوز جهت تولید دستگاه فلزیاب، طلایاب و گنج ...