۱۳۹۷ اسفند ۲۱, سه‌شنبه

قیمت دستگاه فلزیاب چگونه تعیین میشود

قیمت دستگاه فلزیاب چگونه تعیین میشود :

با فرض ثابت بودن شرایط کلی، هرچه قیمت کالایی پایین‌تر باشد مردم از آن بیشتر خواهند خرید و هرچه بالاتر باشد مقدار خرید آن کمتر خواهد بود، اما جزئیاتی وجود دارد که باید به آن اضافه کنیم. یکی از نکات بسیار با اهمیت این است که این قیمت‌های نسبی هستند که انتخاب‌ها را شکل می‌دهند نه قیمت‌های مطلق. قیمت نسبی یعنی قیمت یک کالا در مقایسه با قیمت‌های دیگر و قیمت کالا های مشابه. برای مثال وقتی ما یک خودرو را با 10 ویژگی اصلی به قیمت 1000 تومان میخریم و خودرویی با 3 ویژگی اصلی 300 تومان است این به این معنی نیست که خودرو اول گران است و نباید خریده شود.
ارزش و قیمت هرچیزی دقیقا باید با کالاهایی با قابلیت ها و ویژگی های مشابه مقایسه شود. این موارد در مورد دستگاههای گنج یاب و فلزیاب نیز صادق است. پس قبل از تصمیم و بررسی لیست قیمت دستگاه گنج یاب این فاکتور را مد نظر داشته باشید.

لیست قیمت دستگاه گنج یاب
metal-detector-price-list

دلایل متغییر بودن قیمت دستگاهها در لیست قیمت دستگاه گنج یاب :

برای مثال قیمت فلزیاب تصویری با عمق کاوش بیش از 5 متر را نباید با یک فلزیاب بوقی ساده با عمق زیر 2 متر مقایسه کرد. در مقاله های قبلی در مورد ویژگی های یک فلزیاب خوب صحبت کرده ایم و شما با مطالعه آنها میتوانید به یک دید خوب در مورد یک فلزیاب حرفه ای ایده آل برسید. همچنین همیشه لزوما یک فلزیاب ارزان فلزیاب خوبی نیست و عکس آن نیز صادق است و بالا بودن قیمت یک فلزیاب دلیلی بر خوب و عالی بودن آن نیست. قیمت فلزیاب و گنج یاب در ایران بر اساس بسیاری از عوامل تعیین میشود. 

برای مشاهده اطلاعات کامل این مطلب می توانید اینجا کلیک کنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

فلزیاب ایرانی

تاریخچه فلزیاب ایرانی مهندس صمدی بنیانگذار فلزیاب IKPV ایران در سال ۱۳۷۶ شمسی نسبت به دریافت مجوز جهت تولید دستگاه فلزیاب، طلایاب و گنج ...