۱۳۹۷ اسفند ۲۲, چهارشنبه

فلزیاب Ground Exper PRO ساخت DRS آلمان

فلزیاب Ground Exper PRO ساخت DRS آلمان

فلزیاب Ground Exper PRO
فلزیاب Ground Exper PRO

طلایاب Ground Exper ازجمله مدل‌های سری  گنج یاب حرفه ای  کمپانی DRS محسوب می‌شود که آمیزه‌ای است از زیبایی در طراحی، کارایی زیاد و در عین حال قیمت مناسب. این فلزیاب به واسطه‌ی قابلیت‌ها و امکاناتی که دارد، علاوه بر کاربری معمول مبتدی، برای کاربری حرفه ای هم مناسب است. بدنه‌ی شیک طلایاب Ground Exper با اینکه کاملا از پلاستیک ساخته شده است؛ به گونه‌ای طراحی شده که بسیار به فلزیاب های فلزی و رده‌بالا شبیه است. و برای جابه‌جایی دائمی آن مشکل خاصی نخواهید داشت.مجموعه‌ی سخت‌افزاری این کانفیگ را تشکیل می‌دهند که برای کاربری مبتدی کاملا مطلوب هستند. البته درمجموع اگر به دنبال خرید یک فلزیاب خوش‌ساخت و خوش قیمت برای انواع کاربری‌های مبتدی و حرفه ای هستید،فلزیاب Ground Experمی‌تواند یکی از انتخاب‌های شما باشد.

طلایاب Ground Exper :

این مدل جدید از  طراحی  دارای لوازم جانبی وایرلس ،و سنسور های فوق حساس و قابلیت تفکیک قابل تنظیم در ۵ حالت متفاوت را دارا می باشد ،هدایت این فلزیاب با تبلت و بروز رسانی و توسعه نرم افزاری است. همچنین این فلزیاب با مجموعه ای کامل شامل دو لوپ و دو شارژر و کیف آلمینیومی قابل حمل ارائه می شود.
برای مشاهده اطلاعات کامل این مطلب می توانید اینجا کلیک کنید

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

فلزیاب ایرانی

تاریخچه فلزیاب ایرانی مهندس صمدی بنیانگذار فلزیاب IKPV ایران در سال ۱۳۷۶ شمسی نسبت به دریافت مجوز جهت تولید دستگاه فلزیاب، طلایاب و گنج ...