۱۳۹۷ اسفند ۲۱, سه‌شنبه

دفترچه راهنمای فلزیاب + دانلود رایگان

دفترچه راهنمای فلزیاب + دانلود رایگان

دفترچه راهنما به مجموعه اطلاعات توضیحى درباره‌ى یک کالا و یا توضیح چگونگى کارکرد یک محصول اطلاق مىشود. طراحى و اجراى دفترچه‌ى راهنما معمولا یکپارچه و توسط شرکت تولید کننده محصول انجام میشود. دفترچه راهنمای هر وسیله ای بایستی از طرف فرد یا شرکت سازنده تهیه و تنظیم گردد ؛ چرا که تنها آن ها هستند که از ویژگی های آن وسیله، پیش نیاز ها و توانایی هایش اطلاعات کامل دارند. هر فلزیاب کالایی منحصر به فرد است و نمیتوان از یک دستورالعمل خاص برای تمامی فلزیاب ها استفاده کرد زیرا تنظیمات منو کاربری ، سیستم کارکرد ، تکنولوژی های به کار رفته و بسیاری از موارد دیگر در هر فلزیاب نسبت به دستگاه دیگر کاملا متفاوت است.
شرکت های بسیاری در سراسر دنیا اقدام به تولید دستگاههای فلزیاب و گنج یاب میکنند و همراه هر محصول خود دفترچه راهنما و دستورالعمل کار با آن دستگاه را ارائه میدهند اما ممکن است که این دفترچه راهنمای کاغذی تحت عوامل و شرایطی از بین برود و یا گم شود.اما جای نگرانی نیست و اینترنت همیشه به کمک ما می آید! ما در این پست قصد داریم تا دفترچه راهنمای همه فلزیاب های موجود در بازار ایران را قرار دهیم تا کاوشگران منبعی کامل و قابل اطمینان را داشته باشند. راهنمای کار با فلزیاب میتواند شما را در رسیدن به اهدافتان یاری دهد.

دفترچه راهنمای فلزیاب های شرکت OKM :

این بسته شامل دفترچه راهنمای تمامی محصولات این شرکت است. محصولات موجود در این بسته :

برای مشاهده اطلاعات کامل این مطلب می توانید اینجا کلیک کنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

فلزیاب ایرانی

تاریخچه فلزیاب ایرانی مهندس صمدی بنیانگذار فلزیاب IKPV ایران در سال ۱۳۷۶ شمسی نسبت به دریافت مجوز جهت تولید دستگاه فلزیاب، طلایاب و گنج ...