۱۳۹۸ اردیبهشت ۲, دوشنبه

برنامه برای استفاده هنگام فلزیابی

برنامه برای استفاده هنگام فلزیابی

برنامه OnXmaps

اپلیکیشن OruxMaps Donate برای دریافت نقشه های مختلف نیازی به برنامه های جانبی ندارد و تنها کافیست از طریق خود برنامه و با کلیک برروی کره زمین بالای صفحه و بخش Map Creator منطقه موردنظر خود را دانلود کنید تا سریع دانلود شود و در دفعه های بعدی بصورت افلاین از ان ها استفاده نمایید! اگر به دنبال یک اپلیکیشن کامل و عالی برای مسیریابی هستید ما به شما نسخه ی پولی اپلیکیشن OruxMaps را پیشنهاد می دهیم که بدون شک مفید واقع خواهد شد. این  برنامه به شما امکان میدهد   مکان خود را علامت گذاری کنید و دوباره به آن مکان مراجعه نمایید. این برنامه دارای تکنولوژی بسیار بالایی میباشد.
برنامه برای استفاده هنگام فلزیابی

برنامه Tect O Track

یک برنامه که مسیر شما را دنبال می‌کند , محل اکتشافات , و ذخیره تصاویر یافته ها با یادداشت‌ها , چک کردن مسیر طی شده. اگر شما بخواهید میتوانید کاوش خود را به خوبی مدیریت کنید  ,این برنامه تاریخچه قبلی جستجو های شما را میتواند به شما نشان دهد  و حتی می‌توانید رنگ را برای مکان مهم تغییر دهید . زمانی که هدف را پیدا میکنید یک نشان گر در محل بگذارید و از مکان کاوش عکس برداری کنید و نکات درست هنگام کار  را در برنامه اضافه کنید . حتی توانایی صدور داده‌های شما در گوگل وجود دارد . به این ترتیب بازخورد بیشتری نسبت به کاوش خود خواهید  داشت.
برای مشاهده اطلاعات کامل این مطلب می توانید اینجا کلیک کنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

فلزیاب ایرانی

تاریخچه فلزیاب ایرانی مهندس صمدی بنیانگذار فلزیاب IKPV ایران در سال ۱۳۷۶ شمسی نسبت به دریافت مجوز جهت تولید دستگاه فلزیاب، طلایاب و گنج ...