۱۳۹۸ فروردین ۲۷, سه‌شنبه

فلزیاب لورنز زد وان

فلزیاب لورنز زد وان
فروش انواع دستگاه فلزیاب آلمانی و امریکایی       ۰۹۹۱۷۵۷۹۰۳۰

نقد و بررسی جامع فلزیاب لورنز زد وان

فلزیاب لورنز زد وان ( Lorenz Deepmax Z1 ) را میتوان به نوعی مشهورترین فلزیاب موجود در ایران دانست. در این پست قصد داریم تا نقد و بررسی جامعی را در مورد فلزیاب لورنز زد وان داشته باشیم. همه ما به نوعی به اجناس تولید کشور آلمان اطمینان داریم. این اطمینان حاصل سالها تجربه استفاده از محصولات با کیفیت آلمانی است. وجهه خوب یک شرکت میتواند سهم به سزایی در فروش محصولات آن در بازار بین المللی داشته باشد. شرکت لورنز آلمان نیز همین شعار را سرلوحه کار خود قرار داده است و به جای تولید محصولات گوناگون و متعدد سعی در بهبود و ارتقاء محصول خود تحت عنوان فلزیاب دیپ مکس است و فلزیاب لورنز زد وان ( با نام دیگر فلزیاب دیپ مکس زد وان ) جدیدترین و بهترین محصول این شرکت است.
فلزیاب لورنز زد وان
این فلزیاب با داشتن قابلیت ها و ویژگی های خوب و قابل قبول و همچنین درصد خطای پایین توانسته است تا جای خود را میان کاوشگران باز کند. کمپانی تولید کننده این محصول در وصف محصول تولیدی خود میگوید : ” فلزیابی ساخته شده از به روزترین و جدیدترین تکنولوژی های عرصه فلزیابی و یکی از حساس ترین و پایدارترین دستگاههای موجود در مارکت جهانی “. در ادامه این مقاله ما میخواهیم درستی ادعای این شرکت را تحقیق کنیم و یک نقد و بررسی واقع بینانه و دور از تعصب داشته باشیم تا راهنمای دوست داران عرصه فلزیابی باشد.
برای مشاهده اطلاعات کامل این مطلب می توانید اینجا کلیک کنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

فلزیاب ایرانی

تاریخچه فلزیاب ایرانی مهندس صمدی بنیانگذار فلزیاب IKPV ایران در سال ۱۳۷۶ شمسی نسبت به دریافت مجوز جهت تولید دستگاه فلزیاب، طلایاب و گنج ...