۱۳۹۸ فروردین ۳۱, شنبه

فلزیاب MX7 محصول Whites آمریکا

فلزیاب MX7 محصول Whites آمریکا
شرکت Whites Electronics از سال ۱۹۵۰ فعالیت خود را در شهر (Sweet Home) ایالت اورگن (Oregon) امریکا آغاز کرد. این شرکت که جزء با سابقه ترین های این عرصه میباشد به طراحی و تولید محصولات کارا و با کیفیت شهرت دارد. دستگاه های فلزیاب میان رده تولیدی این شرکت در عین داشتن قیمتی بسیار پایین از قابلیت های بسیار خوبی نیز بهره میبرند و همین عامل باعث موفقیت آنها در برابر دیگر کمپانی ها شده است.

فلزیاب MX7
فلزیاب MX7

فلزیاب MX7 محصول Whites آمریکا مجهز به ویژگی های پیشرفته و عملکرد عالی در کلاس یک فلزیاب سبک و نازک است. طلایاب MX7 با عمق استثنایی، سرعت جستجو و ارگونومی را با قیمت بی نظیر ارائه می دهد. با طلایابMX7 برای انواع حفاری با شش برنامه از پیش تعیین شده (سکه و طلا و جواهر، همه فلز، ساحل، گشت و گذار، امدادرسانی و سطل زباله) آماده شوید. با فشار دادن دکمه Options به کنترل های بیشتری دسترسی پیدا می کند، با کاربر قابل تنظیم حجم، آستانه، واحد عمق، سطح نور پس زمینه، تغییر فرکانس، آهنگ نمک، برنامه، خود تنظیم آستانه، آهن گرانت، VCO، دوره رد و ماسک تبعیض.

برخی از قابلیت های فلزیاب MX7 

  • صدای All Metal: بله
  • نور پس زمینه: بله
  • پیکربندی کویل
  • ۸ عدد باتری سایز AA
.برای مشاهده اطلاعات کامل این مطلب می توانید اینجا کلیک کنید

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

فلزیاب ایرانی

تاریخچه فلزیاب ایرانی مهندس صمدی بنیانگذار فلزیاب IKPV ایران در سال ۱۳۷۶ شمسی نسبت به دریافت مجوز جهت تولید دستگاه فلزیاب، طلایاب و گنج ...