۱۳۹۸ فروردین ۲۷, سه‌شنبه

فلزیاب FISHER FX3 فلزیاب آمریکایی فیشر

فلزیاب FISHER FX3
فلزیاب  FX3 محصول کمپانی FISHER آمریکا مانند دیگر فلزیاب های این شرکت  با عملکرد بسیار آسان و قابل اعتماد طراحی و تولید شده است. شرکت فیشر آمریکا دستگاه فلزیاب FX3 را با وزن سبک (۱/۱۴ کیلوگرم) تولید کرده که حمل و نقل آن بسیار آسان شده است. برای شروع کار با دستگاه طلایاب فیشر محصول کشور آمریکا فقط لازم است دستگاه طلایاب را روشن کنید تا آماده به کار شود. زمانی که در حین جستجو به صورت مستقیم بر روی هدف قرار می گیرید، سیگنال ها سکوت می شود و زمانی که از روی هدف عبور می کند، دوباره می گیرد.
حساسيت این دستگاه از هر دو كاربران تازه كار و جستجوگران با تجربه به دست امده است. اين دستگاه اهدافي با عمق نسبتا زیاد در انواع خاك گوناگون با حساسيت متوسط را رديابي مي كند. اين ويژگي به شما اجازه مي دهد تا به درستي بر آن گزينه خاص تعيين محل كنيد. ويژگي هاي FISHER FX3 يك صفحه ساده است. صفحه كنترل براي كار كردن بسيار ساده است، اين يك ردياب بسيار خوب براي شروع كننده است. وزن سبك FISHER FX3  با بازوبند قابل تنظيم شما براي ساعت ها جستجو نگه خواهد داشت.
فلزیاب FISHER FX3
برای مشاهده اطلاعات کامل این مطلب می توانید اینجا کلیک کنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

فلزیاب ایرانی

تاریخچه فلزیاب ایرانی مهندس صمدی بنیانگذار فلزیاب IKPV ایران در سال ۱۳۷۶ شمسی نسبت به دریافت مجوز جهت تولید دستگاه فلزیاب، طلایاب و گنج ...