۱۳۹۸ فروردین ۲۸, چهارشنبه

دسته بندی فلزیاب ها

دسته بندی فلزیاب ها
اگر بخواهیم فلزیاب ها را دسته بندی کنیم در میان انواع فلزیاب به سه دسته تقسیم بندی می شوند که می توانید یکی را انتخاب کنید. قبل از خرید فلزیاب یکی از مهمترین نکاتی که باید رعایت شود شناسایی سیستم عملکرد فلزیاب است. شما بایدبهترین مدل فلزیاب را انتخاب کنید که با سطح تخصص شما، بودجه شما و نوع کاری کاری که می خواهید انجام دهید مناسب باشد. اینکه شما میخواهید به جستوی طلا بروید یا جواهرات، و یا اینکه نیاز به حفره یابی دارید یا خیر. هنگامی که شما یک فلزیاب مناسب را انتخاب می کنید که شامل تمام قابلیت ها و ویژگی های مورد نیاز شما است، در کاوش های خود موفق تر خواهید بود. در زیر دسته بندی فلزیاب ها و انواع فلزیاب های موجود در بازار ذکر شده اند:
دسته بندی فلزیاب ها
یکی از رایج ترین فلزیاب ها، این نوع است که در  با شماره ۰۹۹۱۷۵۷۹۰۲۰ موجود می باشد. این نوع فلزیاب می تواند حداکثر تا عمق ۲ فوت در زیر هدف را شناسایی کنند. علاوه بر این می تواند یک حلقه کوچکر نیز داشته باشد.
فلزیاب فرکانس بالا دارای یک حلقه بزرگ ( کویل فلزیاب ) است که به جعبه کنترل متصل می شود. علاوه بر این ممکن است یک کویل کوچکتر نیز داشته باشد. هر دو این کویل ها با نوسانگرهایی مرتبط هستند که میتوانند فرکانس تولید کنند. با این وجود لوپ فلزیاب با فرکانس های متفاوت کار می کند. اختلاف فرکانس عاملی است که فلزیاب متوجه می شود و به بلندگو ها انتقال می دهد. بلندگو ها صداها را در الگوهای مختلف ایجاد می کنند که توسط کاربر برای تفکیک فلزاتدرک می شود.
به محض اینکه کویل فلزیاب بر روی یک شئ فلزیاب عبور می کند، امواج الکترومغناطیس در فرکانس تاثیر می گذارد. این تاثیرات به عنوان شواهدی از وجود یک شئ فلزی مورد استفاده قرار می گیرد.
برای مشاهده اطلاعات کامل این مطلب می توانید اینجا کلیک کنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

فلزیاب ایرانی

تاریخچه فلزیاب ایرانی مهندس صمدی بنیانگذار فلزیاب IKPV ایران در سال ۱۳۷۶ شمسی نسبت به دریافت مجوز جهت تولید دستگاه فلزیاب، طلایاب و گنج ...