۱۳۹۸ اردیبهشت ۲, دوشنبه

فلزیاب Geodeta محصول شرکت لهستانی فلزیاب آرماند

مختصری درباره فلزیاب Geodeta

فلزیاب Geodeta محصولی از شرکت فلزیاب آرماند است که برای یافتن فلزات طراحی شده است این فلزیاب با بهره بردن از لوپ ۲۸ سانتی متری نسبت به سایر فلزیاب ها می تواند عمق بیشتری را مورد کاوش قرار دهد و شانس شما را در فلزیابی افزایش میدهد.طراحان این فلزیاب عمدتا از کسانی هستند که به گنج یابی پرداخته اند و تجربیات خود را برای ساخت این فلزیاب به کار برده اند تا بتوانند محصولی بسیار مناسب تولید کنند که بتواند شما را به هدف برساند.تنظیمات این دستگاه فلزیاب بسیار ساده بوده و دستگاه مدت زمان بالایی می تواند به کاوش بپردازد.در این فلزیاب سیستم تفکیک فلزات نیز وجود دارد که می تواند نوع فلز را در حین کاوش مشخص نماید.
فلزیاب Geodeta
فلزیاب Geodeta
شرکت Armand جزء بهترین و بزرگ ترین شرکت های سازنده انواع فلزیاب در لهستان می باشد که عملکرد خود را از سال ۱۹۸۵ در شهر ژراردوو لهستان آغاز کرد. دستگاه های ساخته شده این کمپانی از کیفیت و حساسیت بسیار بالایی بهره مند هستند. محصولات این کمپانی از سری دستگاه های میان رده می باشد که دارای قیمت مناسب و رو به پایینی هستند و برای کشف فلزات و گنج می توان از آنها استفاده نمود و به هدف مورد نظر دست پیدا کرد.
سایر ویژگی های فلزیاب  Geodeta
  • مجهز به سیستم VLF و آنالوگ
  • دارای فرکانس کاری ۷/۸ کیلوهرتز
  • دارای مد های کاری پویا ( با تبعیض) ، ایستا و دقیق
  • وزن سبک ۱/۳۵ کیلوگرم
  • لوپ ۲۸/۵ سانتی متر
  • مجهز به باتری لیتیومی
.برای مشاهده اطلاعات کامل این مطلب می توانید اینجا کلیک کنید

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

فلزیاب ایرانی

تاریخچه فلزیاب ایرانی مهندس صمدی بنیانگذار فلزیاب IKPV ایران در سال ۱۳۷۶ شمسی نسبت به دریافت مجوز جهت تولید دستگاه فلزیاب، طلایاب و گنج ...