۱۳۹۸ فروردین ۲۸, چهارشنبه

فلزیاب RICHEL M-20 | فلزیاب رایچل ام ۲۰

فلزیاب RICHEL M-20 | فلزیاب رایچل ام ۲۰
شرکت فلزیاب IKPV با بیشتر از ۲۰ سال سابقه ساخت فلزیاب ، طلایاب و گنج یاب ایرانی یکی از بزرگترین تولید کنندگان فلزیاب و طلایاب در ایران می باشد. یکی از جدیدترین فلزیاب های کمپانی فلزیاب IKPV ، فلزیاب مگنومتر سری RICHEL می باشد که یکی از بهترین فلزیاب های ساخت کشور ایران می باشد که در اکثر مواقع بهتر از فلزیاب خارجی مشابه خود عمل می کنند و دلیل آن طراحی بر اساس شرایط اقلیمی و متفاوت خاک ایران با سایر کشورهای جهان می باشد.
فلزیاب RICHEL M-20

معرفی فلزیاب RICHEL M-20 :

کمپانی فلزیاب IKPV سال ها می باشد که در کنار خریداران فلزیاب می باشد و با تلاش زیاد سعی در ارائه بهترین خدمات به مشتریان را دارد. کمپانی فلزیاب IKPV یکی از بزرگترین شرکت های ساخت فلزیاب در زمینه صادرات و واردات و تهیه و توزیع انواع فلزیاب تصویری ، طلایاب ، گنج یاب ، معدن یاب ، مین یاب ، حفره یاب و دستگاه های ژئوفیزیک زمین شناسی می باشد.
شرکت فلزیاب IKPV به موجب داشتن متخصصین مجرب و باتجربه می تواند عملکرد این سیستم ها را به صورت حرفه ای به صورت رایگان آموزش دهد. انواع فلزیاب ارزان ، فلزیاب اورجینال با عمق کاوش واقعی، ، تنوع محصولات بسته به نیاز مصرف کننده، تحویل فوری، گارانتی معتبر،خدمات پس از فروش و آموزش رایگان کمپانی فلزیاب IKPV را در اوج قرار داده است. یکی از مدرن ترین و حرفه ای محصولات فلزیاب این شرکت فلزیاب مگنومتر سری RICHEL است که جزء بهترین فلزیاب های ساخت ایران می باشد که در بیشتر موارد بهتر و دقیق تر از فلزیاب خارجی مشابه خود عمل می کنند و علت آن طراحی بر اساس شرایط اقلیمی متفاوت ایران با دیگر کشورهای جهان می باشد.

برای مشاهده اطلاعات کامل این مطلب می توانید اینجا کلیک کنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

فلزیاب ایرانی

تاریخچه فلزیاب ایرانی مهندس صمدی بنیانگذار فلزیاب IKPV ایران در سال ۱۳۷۶ شمسی نسبت به دریافت مجوز جهت تولید دستگاه فلزیاب، طلایاب و گنج ...