۱۳۹۸ اردیبهشت ۳, سه‌شنبه

نماد اردک در دفینه یابی و گنج یابی

نماد اردک در دفینه یابی و گنج یابی
مرغابی یا اردک نامی است که معمولاً برای تعدادی از گونه‌های مرغابی سانان در خانوادهٔ اردکیان به کار می‌رود. مرغابی‌ها به چندین زیرخانواده تقسیم می‌شوند. مرغابی‌ها اغلب پرندگان آبی هستند که بیشترشان کوچک‌تر از هم‌خانواده‌های غاز و قو هستند. مرغابی‌ها هم در آب دریا و هم در آب شیرین زندگی می‌کنند.مرغابی پرنده‌ایست تخم‌گذار که بیشتر در آب زندگی می‌کند. گونه‌های زیادی از مرغابی در دنیا هستند که هنوز شناخته نشده‌اند. این پرنده پرهای چربی دارد تا با تماس به آب، پرها خیس نشود و پرنده پس از خارج شدن از آب سنگین نشود.
نماد اردک در دفینه یابی
نماد اردک در دفینه یابی

مفهوم نماد اردک در دفینه یابی :

نماد اردک در دفینه یابی یکی دیگر از آثار و نشانه های می باشد که کمتر مشاهده شده می شود. شاید فکر کنید که دلیل آن کمیاب بودن آن می باشد ولی این چنین نیست . در مورد این نماد نیز مفاهیم و نظریه های زیادی بیان شده است که در ادامه در مورد آن ها صحبت خواهیم کرد و در کل باید بدونید یکی از نماد های بی ارزش می باشد مانند خیلی از نماد های دیگر ، ولی برای احترام به نظر کارشناسان آن ها را مطرح خواهیم کرد.
برخی از باستان شناسان بر این باورند هنگام مشاهده این نماد اول باید بررسی کنید که آیا همراه این نماد علامت فلش یا پیکان وجود دارد یا نه که در صورت وجود این علامت اگر سر نماد با جهت پیکان در یک راستا بود ، برای پیدا کردندفینه باید به مسیر را ادامه بدهید تا به علامت خاصی برسید . اما برخی نظریه متفاوتی دارند که اگر جهت پیکان در سمت مخالف سر نماد بود باید در سمت مخالف فلش را بررسی کنید. خلاصه اگر این نماد را مشاهده کردید برای شما آرزوی موفقیت می کنیم ، زیرا هیچ کاری بدون سختی و تلاس به ثمر نخواهد نشست.
برای مشاهده اطلاعات کامل این مطلب می توانید اینجا کلیک کنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

فلزیاب ایرانی

تاریخچه فلزیاب ایرانی مهندس صمدی بنیانگذار فلزیاب IKPV ایران در سال ۱۳۷۶ شمسی نسبت به دریافت مجوز جهت تولید دستگاه فلزیاب، طلایاب و گنج ...