۱۳۹۸ اردیبهشت ۳, سه‌شنبه

فلزیاب Tracker II تولید کمپانی Bounty Hunter

فلزیاب Tracker II تولید کمپانی Bounty Hunter
شرکت Bounty Hunter ساخته شده در شهر El Paso ایالت تگزاس در غربی ترین نقطه آمریکا تاسیس شده است. این کمپانی تولید کننده انواع دستگاه های فلزیاب و طلایاب یکی از برترین و بهترین کمپانی ها در این زمینه می باشد. یکی از تفریح های مورد علاقه تعداد زیادی از افراد فلزیابی می باشد و این کاوشگران به عنوان یک شغل به فلزیابی نگاه نمیکنند و یا نیاز به خرید دستگاه های با قیمت بالا و پیشرفته نیست . شرکت های سازنده فلزیاب نیز به همین دلیل دستگاه های میان رده و مبتدی را می سازند که جهت جستجو سکه ، جواهرات و انواع فلزات در عمق پایین بسیار استفاده میشوند .
فلزیاب Tracker II
فلزیاب Tracker II

بیو گرافی فلزیاب Tracker II

گنج یاب Tracker II دستگاهی برای کودکان طراحی و تولید شده است که دارای منو کاربری بسیار آسانی می باشد. اگر کودک شما به دنبال کشف گنج می باشد، میتوانید با گنج یاب Bounty Hunter Tracker Iکاوش را آغاز کنید. کارایی این دستگاه از گنج یاب Tracker IV هم راحت تر می باشد. ویژگی های بسیار ، حساسیت آنالوگ و تفکیک ، کاوش با این فلزیاب را خیلی آسان کرده است. نحوه کار با این دستگاه به این صورت می باشد که دو زنگ صوتی به اپراتور در صورت مشاهده فلز هشدار می دهد و یک چراغ LED میزان شارژ باتری را به شما نمایش می دهد.
برخی از مشخصات  Tracker II
  • فرکانس عملکرد: ۶٫۷ کیلوهرتز
  • گارانتی: ۵ سال (محدود در کشورهای خارجی)
  • وزن کل: ۱٫۱۸ کیلوگرم
  • شناسه هدف: ۹ آیکن دسته بندی برای شناسایی هدف ها قبل از حفاری
.برای مشاهده اطلاعات کامل این مطلب می توانید اینجا کلیک کنید

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

فلزیاب ایرانی

تاریخچه فلزیاب ایرانی مهندس صمدی بنیانگذار فلزیاب IKPV ایران در سال ۱۳۷۶ شمسی نسبت به دریافت مجوز جهت تولید دستگاه فلزیاب، طلایاب و گنج ...