۱۳۹۸ فروردین ۲۸, چهارشنبه

پیدا کردن گنج بدون فلزیاب

آیا داشتن فلزیاب برای پیدا کردن گنج ضروری است ؟
پاسخ به این سوال که آیا پیدا کردن گنج بدون فلزیاب ممکن است یا خیر دارای پیچیدگی های بسیاری است و باید بسیاری از مسائل مورد بحث قرار گیرند. از دیر باز بسیاری از انسان ها در سراسر دنیا به دنبال پیدا کردن اشیاء باستانی بوده اند. هدف از پیدا کردن این اجناس و اشیاء دلایل زیادی از جمله تحقیقات باستان شناسی ، کسب ثروت و … دارد. پیدا کردن سایت های باستانی جهت کاوش یک امر تخصصی بوده و هرکسی قادر به انجام چنین کاری نیست. نشانه هایی از جمله آثار باستانی موجود در محل ، حکاکی ها ، نشانه های محیطی ، عوامل طبیعی و … میتوانند راهنمای خوبی برای پیدا کردن چنین مکان هایی باشد.
پیدا کردن گنج بدون فلزیاب
پیدا کردن گنج بدون فلزیاب
برای شناخت آثار و نشانه های دفینه نیاز به مطالعه دقیق علوم مختلفی نظیر نماد شناسی ، فرهنگ ملل ، باستان شناسی ، زبان شناسی ، جغرافیا و … است. در پست های قبل معنی و مفهوم هریک از نشانه های باستانی را توضیح داده ایم و با مطالعه آنها میتوانید به دید کاملی از آنها دست پیدا کنید. همیشه به این نکته توجه داشته باشید که صرف باستانی بودن یک منطقه دلیلی بر وجود گنج و دفینه در آنجا نیست و ممکن است در یک منطقه باستانی بزرگ کوچکترین دفقینه ای وجود نداشته باشد و برعکس.
برای مشاهده اطلاعات کامل این مطلب می توانید اینجا کلیک کنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

فلزیاب ایرانی

تاریخچه فلزیاب ایرانی مهندس صمدی بنیانگذار فلزیاب IKPV ایران در سال ۱۳۷۶ شمسی نسبت به دریافت مجوز جهت تولید دستگاه فلزیاب، طلایاب و گنج ...