۱۳۹۸ فروردین ۲۷, سه‌شنبه

فلزیاب مکمل چیست؟

فلزیاب مکمل چیست؟
برای کشف گنجینه ها در مناطق وسیع بدون وجود آثار و علائم گنجیابی، جستجو بسیار سخت و دشوار میباشد زیرا اولا محدوده هدف مشخص نیست و به دنبال آن نقطه دقیق هدف، عمق هدف، جنس هدف و بسیاری از موارد دیگر را باید مشخص نمایید. به همین منظور برای بالا بردن ضریب موفقیت از فلزیاب مکمل استفاده میکنند.
فلزیاب مکمل

فلزیاب مکمل چیست؟

برای رسیدن به اهداف خود در چنین مناطق وسیعی میبایست از چندین دستگاه فلزیاب بصورت مکمل و ترکیبی استفاده شود. به عبارتی دیگر فلزیاب مکمل مجموعه ای  از فلزیاب هایی میباشد که همگی در یک پکیج جمع آوری شده اند تا تمام نیاز های اپراطور را بر طرف سازد و ضریب موفقیت را افزایش دهد. فلزیاب مکمل شامل سیستم های زیر میباشد:
فلزیاب شعاع زن ( آنتن راداری ) : با استفاده از این سیستم شما میتوانید محل هدف را در یک شعاع بزرگ از منطقه پیدا کنید.
فلزیاب مگنومتر : این گونه فلزیاب میتواند تصویری از فلزات زیر زمین را از روی میدان مغناطیسی ایجاد شده توسط فلز بصورت زنده نمایش دهد.
فلزیاب نقطه زن ( پالسی ) : پس از شناسایی حدودی هدف توسط فلزیاب مگنومتر، توسط سیستم فلزیاب نقطه زن پالسی میتوانید مکان دقیق هدف را پیدا کنید.
به عبارتی دیگر منظور از فلزیاب های مکمل ترکیب چند دستگاه فلزیاب با کارایی های مختلف جهت رسیدن به اهداف غیر ممکن میباشد . حال برای درک بهتر از فلزیاب های مکمل و کارایی بسیار زیاد آنها شما را با برخی از دستگاه های مکمل شرکت فلزیابی IKPV آشنا خواهیم کرد.

چند فلزیاب مکمل محصول کمپانی فلزیاب IKPV

  • فلزیاب TACHAR T1
  • فلزیاب ANTARES
  • فلزیاب AJM IMAGING
  • فلزیاب PV IMAGING

.برای مشاهده اطلاعات کامل این مطلب می توانید اینجا کلیک کنید

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

فلزیاب ایرانی

تاریخچه فلزیاب ایرانی مهندس صمدی بنیانگذار فلزیاب IKPV ایران در سال ۱۳۷۶ شمسی نسبت به دریافت مجوز جهت تولید دستگاه فلزیاب، طلایاب و گنج ...