۱۳۹۸ اردیبهشت ۳, سه‌شنبه

فلزیاب Spectra و بررسی قابلیت های آن

معرفی شرکت Whites
کمپانی Whites از سال ۱۹۵۰ عملکرد خود را در شهر Sweet home ایالت Oregon آمریکا شروع کرد. این کمپانی یکی از با تجربه و قدیمی ترین ها در صنعت فلزیابی می باشد و به طراحی و ساخت دستگاه های با دقت بالا و کارا معروف است. دستگاه های گنج یاب میان رده این کمپانی با داشتن قیمتی خیلی کم از کیفیت و ویژگی های بسیار زیادی برخوردارند و به همین دلیل این کمپانی نسبت به دیگر رقبای خود از معروفیت و محبوبیت خاصی بهره مند است.

فلزیاب Spectra
فلزیاب Spectra

نقد و بررسی فلزیاب Spectra
فلزیاب White’s Spectra برای محیط های امنیتی حساس مانند فرودگاه ها ، مدارس ، کنسرت ها ، ورزشگاه ها ، و ساختمان های عمومی و خصوصی طراحی و ساخته شده است. این فلزیاب در کشور آمریکا تولید شده است با تعهد سازش ناپذیر به کیفیت که بیشتر از ۵۰ سال مهر تضمین این فلزیاب بوده است. ما این دستگاه فلزیاب را تولید کردیم تا نیازها و مشخصات دنیای امن امروز را برطرف کنیم و از آن فراتر رویم . فلزیاب Spectra با استاندارد های عملیاتی درونی و بیرونی سایر موسسات دادرسی ملی مطابقت دارد.

قابلیت ها و توانایی های فلزیاب Spectra :

• هر دو مد صوتی و لرزشی
• دکمه ضد حسگر
• Lanyard
• نشانگر LED پایین بودن باتری
• مطابق استانداردهای NIJ
برای مشاهده اطلاعات کامل این مطلب می توانید اینجا کلیک کنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

فلزیاب ایرانی

تاریخچه فلزیاب ایرانی مهندس صمدی بنیانگذار فلزیاب IKPV ایران در سال ۱۳۷۶ شمسی نسبت به دریافت مجوز جهت تولید دستگاه فلزیاب، طلایاب و گنج ...