۱۳۹۸ اردیبهشت ۳, سه‌شنبه

بهترین فلزیاب موجود در ایران

بهترین فلزیاب موجود در ایران در کجا می توان خریداری کرد

شما برای تهیه انواع فلزیاب با تکنولوژی های مختلف می توانید به نمایندگی ما مراجعه فرمایید تا بهترین فلزیاب مناسب را به شما معرفی کنند.در خرید فلزیاب بسیار توجه داشته باشید زیرا که هر فلزیاب برای هدف و عمق خاصی مناسب است و شما با هر فلزیاب نمی توانید به هدفتان دست پیدا کنید.برای یافتن بهترین فلزیاب شما باید بسیاری از عوامل از قبیل ، نوع خاک ، عمق هدف ، جنس فلز ، ابعاد فلز و …. را در نظر بگیرید تا بتوانید بهترین فلزیاب را انتخاب نمایید.
بهترین فلزیاب
چندین تکنولوژی در زمینه فلزیابی وجود دارد که هر کدام مزیت هایی دارد و بسته به جایی که در آن شما کاوش را انجام می دهید کارایی دستگاه متفاوت است پس در هنگام خرید فلزیاب به این نکته بسیار توجه کنید تا دستگاه مناسبی را بتوانید خریداری کنید و به هدفتان دسترسی پیدا کنید.
فلزیاب مگنومتری : در این فلزیاب ها از سنسور های مغناطیسی بسیار قوی استفاده شده است.این سنسور ها با بررسی میدان های مغناطیسی به شما تصویری ۳ بعدی از محیط نشان می دهد که از این طریق می توانید به وجود فلز پی ببرید.البته تعداد سنسور در این نوع فلزیاب ها بسیار مهم بوده و چقدر تعداد سنسور ها افزایش یابد شما با دقت بیشتری می توانید هدفتان را بیابید.
فلزیاب پالسی : در این فلزیاب از امواج جهت فلزیابی استفاده می شود و در صورتی که دستگاه فلزی را یافت کند با صدای بوق به شما هشدار خواهد داد.
فلزیاب پالسی-تصویری : سیستم این فلزیاب بسیار شبیه به فلزیاب پالسی است اما با افزودن مداری به آن دستگاه می تواند تصویری از محیط اسکن شده به شما نشان دهد.
برای مشاهده اطلاعات کامل این مطلب می توانید اینجا کلیک کنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

فلزیاب ایرانی

تاریخچه فلزیاب ایرانی مهندس صمدی بنیانگذار فلزیاب IKPV ایران در سال ۱۳۷۶ شمسی نسبت به دریافت مجوز جهت تولید دستگاه فلزیاب، طلایاب و گنج ...