۱۳۹۸ فروردین ۲۸, چهارشنبه

انواع لوپ فلزیاب و کارایی آنها در کاوش

نکاتی درباره انواع لوپ فلزیاب ، طراحی و اندازه لوپ

نوع و اندازه لوپی که در فلزیابی استفاده می کنید در پردازش دستگاه تاثیر دارد و باعث ایجاد تفاوت می شود.به همین دلیل انتخاب لوپ مناسب تاثیر زیادی در پیدا فلز مورد نظر شما دارد و شما بایستی مناسبترین لوپ را انتخاب کنید.

لوپ فلزیاب با سیم پیچ دایره ای

در این نوع لوپ سیم پیچ به صورت دایره ای بر روی صفحه ای پیچیده شده است و قطر هر دایره با سایر دایره ها برابر نیست.این نوع لوپ برای یافتن گنج و طلا بیشتر استفاده می کنند.الگوی میدان مغناطیسی این لوپ مخروطی شکل است و وسط لوپ قدرت بیشتری دارد و هنگام یافتن فلز شما با حفاری نقطه وسط می توانید به هدف دست پیدا کنید. حلقه های این دستگاه می تواند نازک ، متوسط یا ضخیم باشند و در برخی از فلزیاب ها شما آن را شبیه به شبکه تار عنکبوت خواهید دید.البته برخی از کاربران اظهار می کنند که عمق کاوش لوپ های با طراحی تار عنکبوتی بیشتر است ولیکن هنوز آن را اثبات نکرده اند.
انواع لوپ فلزیاب

معایب لوپ های با سیم پیچ دایره ای صفحه ای : به دلیل مخروطی بودن میدان مغناطیسی این فلزیاب ممکن است بسیاری از فلزات را دستگاه تشخیص ندهد و شما از آن بگذرید.مشکل دیگر این فلزیاب آن است که فلزات معدنی شده ، آب داغ و شوری می تواند بر روی عملکرد آن تاثیر بگذارد و  دستگاه را دچار اشتباه می کند.
مزایای لوپ های با سیم پیچ دایره ای صفحه ای : بدلیل دقت مناسب این فلزیاب شما محل دقیق فلز را سریع پیدا می کنید و نیازی به فلزیاب مکمل ندارید و همچنین تشخیص نوع فلز با این لوپ بسیار دقیق تر است.
برای مشاهده اطلاعات کامل این مطلب می توانید اینجا کلیک کنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

فلزیاب ایرانی

تاریخچه فلزیاب ایرانی مهندس صمدی بنیانگذار فلزیاب IKPV ایران در سال ۱۳۷۶ شمسی نسبت به دریافت مجوز جهت تولید دستگاه فلزیاب، طلایاب و گنج ...