۱۳۹۸ اردیبهشت ۳, سه‌شنبه

فلزیاب اورجینال در فلزیاب تهران

فلزیاب اورجینال در فلزیاب تهران
شرکت IKPV تنها تولید کننده مجاز دستگاه های فلزیاب در ایران با بیش از ۲۰ سال سابقه در تولید دستگاه های گنج یاب و فلزیاب توانسته از محبوبیت بسیار خوبی در بین مشتریان خود برخوردار گردد. این شرکت برتر در عرصه فلزیابی هم رده کمپانی های بزرگ تولید کننده فلزیاب نظیر شرکت فلزیاب OKM، فلزیاب Lorenz، فلزیاب Garrett و دیگر کمپانی های قدرتمند فعالیت نماید. در ساخت دستگاه های شرکت IKPV از بهترین متریال ها جهت بالا بردن کیفیت، کارایی استفاده شده است.

فلزیاب اورجینال در فلزیاب تهران

دستگاه های تولیدی این کمپانی همگی دارای قابلیت های فراوان نظیر شعاع زنی، نقطه زنی، تصویر برداری با برنامه Visualizer 3D، فیلم برداری با استفاده از سیستم مگنومتر، یون یابی و … میباشد که همگی در دستگاه های تولیدی این کمپانی فلزیاب ایرانی موجود میباشد.
اگر به دنبال فلزیاب اورجینال و با کیفیت هستید همین الان با شماره گیری با نمایندگی فلزیاب IKPV در سراسر ایران تماس بگیرید و پس از مشخص نمودن وقت ملاقات به نمایندگی خرید و فروش فلزایاب مراجعه نمایید تا از قابلیت های بینظیر طلایاب های تولیدی این شرکت مطلع شوید.
.برای مشاهده اطلاعات کامل این مطلب می توانید اینجا کلیک کنید 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

فلزیاب ایرانی

تاریخچه فلزیاب ایرانی مهندس صمدی بنیانگذار فلزیاب IKPV ایران در سال ۱۳۷۶ شمسی نسبت به دریافت مجوز جهت تولید دستگاه فلزیاب، طلایاب و گنج ...