۱۳۹۸ اردیبهشت ۲, دوشنبه

فلزیاب OKM او کا ام آلمان

فلزیاب های محصول کمپانی OKM او کا ام آلمان
فلزیاب های ساخت شرکت OKM او کا ام آلان علاوه بر مجهز بودن به تکنولوژی پیشرفته و قابلیت های منحصر به فرد در بین فلزیاب های دیگر، دارای نرم افزار ویژه اسکن ۳D زمین به نام Visualizer 3D می باشد که بیشتر از قبل اجازه آنالیز و تجزیه و تحلیل با دقت بالای داده ها و تصاویر را گنج یاب های OKM می دهد.
فلزیاب OKM
همچنین با استفاده از نرم افزار Visualizer 3D می توانید جستجوی های منحصر به فرد و بسیار دقیقی را انجام دهید که دیگر فلزیاب ها قادر به انجام این کار نیستند. به جز موارد ذکر شده، فلزیاب OKM او کا ام آلمان توانایی کشف تونل، غار و فضاهای خالی در زیر زمین را نیز دارند. شرکت فلزیاب او کام ام OKM آلمان علاوه بر تولید دستگاه های فلزیاب، طلایاب، گنج یاب و ردیاب های بدون رقیب دارای قدرتمندترین و پیشرفته ترین آب های موجود در جهان می باشد.
فلزیاب های ساخت کمپانی OKM او کا ام آلمان آنقدر منحصر به فرد و پیشرفته هستند که این روزها به اکثر کشورها و قاره های جهان فرستاده می شوند تا تمام اپراتورها بتوانند کاوش های بهینه و موفقیت را با کمک فلزیاب های شرکت OKM او کا ام آلمان تجربه کنند. به همین دلیل کمپانی او کا ام یک شبکه بین المللی تاسیس کرده و در اکثر کشورها دارای نمایندگی است تا این محصولات در هر نقطه ای در دسترس باشند. محصولات شرکت OKM آلمان را می توانید در نمایندگی فلزیاب تهران یا نمایندگی فلزیاب شیراز خریداری فرمایید.

برخی از محصولات شرکت OKM آلمان

  • فلزیاب Future فیوچر محصول OKM
  • فلزیاب Rover C4 محصول OKM
  • فلزیاب Rover C II محصول OKM آلمان
  • فلزیاب eXp 6000 محصول شرکت OKM آلمان
  • فلزیاب Future 2018 ساخت شرکت OKM آلمان
.برای مشاهده اطلاعات کامل این مطلب می توانید اینجا کلیک کنید

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

فلزیاب ایرانی

تاریخچه فلزیاب ایرانی مهندس صمدی بنیانگذار فلزیاب IKPV ایران در سال ۱۳۷۶ شمسی نسبت به دریافت مجوز جهت تولید دستگاه فلزیاب، طلایاب و گنج ...