۱۳۹۸ فروردین ۲۸, چهارشنبه

فلزیاب CSI 250 و بررسی نقاط ضعف و قدرت آن

فلزیاب CSI 250 و بررسی نقاط ضعف و قدرت آن

معرفی فلزیاب CSI 250

گنج یاب CSI 250 یکی از دستگاه های ساخته شده کمپانی GARRETT آمریکا می باشد که به خاطر کارایی آسان و کاربر پسند این دستگاه جهت استفاده در ادارات و سازمان ها مناسب می باشد. این گنج یاب پیشرفته با یک فهرست تشخیص هدف برای پیدا کردن هدف های مورد کاوش معمولا در تحقیقات صحنه جرم طراحی شده است.

فلزیاب CSI 250
فلزیاب CSI 250

کمپانی گرت آمریکا در اوایل آغاز فعالیت خود با شعار خرید منصفانه بهترین فلزیاب در بازار معرفی شد . فلزیاب های این کمپانی نسبت به هزینه خرید پایین از دقت و حساسیت بالایی بهره مند هستند که این نشان دهنده پایبندی کمپانی Garrett نسبت به شعار خود است. در همان سال های آغاز فعالیت موفق به ساخت فلزیاب ، طلایاب و گنج یاب هایی شد که نسبت به دستگاه های مشابه خود فوق العاده بودند و جزء حرفه ای ترین فلزیاب ها در زمان خود بودند . همواره متخصصان و کارشناسان این کمپانی در تلاش هستند تا با استفاده از مدرن ترین فناوری های حرفه ای روز دنیا دستگاه های خود را طراحی و تولید کنند تا مشتریان خود را راضی نگه دارند.

مشخصات و قابلیت های فلزیاب CSI 250 :

  • امکان شناسایی هدف به صورت گرافیکی
  • داشتن کلید رد / پذیرش برای شناسایی هدف های خاص و نادیده گرفتن موارد ناخواسته و مزاحم
  • مجهز به نمایشگر دقیق الکترونیکی جهت بازیابی آسان هدف
  • مجهز به شاخص نمایش عمق هدف
برای مشاهده اطلاعات کامل این مطلب می توانید اینجا کلیک کنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

فلزیاب ایرانی

تاریخچه فلزیاب ایرانی مهندس صمدی بنیانگذار فلزیاب IKPV ایران در سال ۱۳۷۶ شمسی نسبت به دریافت مجوز جهت تولید دستگاه فلزیاب، طلایاب و گنج ...