۱۳۹۷ بهمن ۳۰, سه‌شنبه

کاربرد فلزیاب پالسی چیست؟

کاربرد فلزیاب پالسی چیست؟ 
بسیاری از فلزیاب ها با استفاده از تکنولوژی فرکانس پایین کار میکنند. اساسا ، این بدان معنا است که در این ردیاب ها دارای دو سیم پیچ هستند. یکی برای انتقال پالس و دیگری برای دریافت آن. فلزیاب های پالسی القایی ( pulse induction ) کمتر رایج بوده، اما به سرعت در حال کسب محبوبیت هستند.
در فلزیاب های پالسی از یک سیم پیچ بعنوان فرستنده و گیرنده استفاده میشود. دستگاه این پالس ها را به زمین ارسال میکند که موجب تولید یک میدان مغناطیسی میشود. فلزیاب ها تقریبا حدود ۱۰۰ پالس در ثانیه ارسال میکنند، وقتی پالس ها به یک جسم فلزی برخورد میکنند میدان برگشت داده میشود و ردیاب آن سیگنال را دریافت میکند.

فلزیاب پالسی

فلزیاب پالسی برای چه مناطقی توصیه میشود

اگر میخواهید در منطقه با وجود املاح معدنی بسیار درون خاک اقدام به کاوش نمایید بهتر است از یک دستگاه فلزیاب پالسی استفاده کنید. در مناطقی که مملو از سنگ های داغ مگنتیک هستند مکان هایی هستند که در آن شما میخواهید از فلزیاب PI استفاده کنید. این نوع از فلزیاب ها دارای قابلیت عمق زنی بیشتری نسبت فلزیاب های صوتی میباشد. فلزیاب های پالسی میتواند پاسخ دقیقی را در محیط های ساحلی و آب شور به اپراطور ارائه دهد.

برای مشاهده اطلاعات کامل این مطلب می توانید اینجا کلیک کنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

فلزیاب ایرانی

تاریخچه فلزیاب ایرانی مهندس صمدی بنیانگذار فلزیاب IKPV ایران در سال ۱۳۷۶ شمسی نسبت به دریافت مجوز جهت تولید دستگاه فلزیاب، طلایاب و گنج ...