۱۳۹۷ اسفند ۶, دوشنبه

کارشناسی دفینه | کارشناسی گنج | کارشناس دفینه یابی

کارشناسی دفینه | کارشناسی گنج | کارشناس دفینه یابی
کارشناس دفینه و باستان شناسی فردی است که از طریق تمرین و آموزش در حوزه علوم باستان و تاریخ دارای تجربه طولانی و بسیار شده باشد. به طور غیرمستقیم، یک متخصص فردی است که به طور گسترده به عنوان یک منبع قابل اعتماد از تکنیک یا مهارت شناخته شده‌است. یک متخصص به طور کلی یک فرد با دانش و توانایی گسترده بر اساس تحقیق ، تجربه و یا اشتغال در حوزه بررسی آثار و علائم گنج و دفینه و بررسی مفهوم و معنی هرکدام است.
کارشناسی دفینه
کارشناسی دفینه
برای همه کاوشگران این موضوع پیش می آید که پس از یافتن یک جسم ، نیاز دارند تا قدمت آن ، با ارزش یا بی ارزش بودن آن ، چیستی آن جسم و … را بدانند و این کار فقط از عهده یک کارشناس خبره در این حوزه ها بر می آید. بسیاری از علاقه مندان به آثار باستانی و اشیاء عتیقه هنگامی که میخواهند یک شیء باستانی را به کلکسیون شخصی خود اضافه کنند قبل از خرید از اصل بودن آن اطمینان پیدا میکنند و این کار را با بهره بردن از افراد کارشناس و خبره انجام میدهند. همانطور که میدانید بازار اشیاء تاریخی و باستانی در کشور هایی نظیر ایران بسیار آشفته بوده و بسیاری از اجناس تقلبی خرید و فروش میشوند و ممکن است افرادی با فروش آنها به شما اقدام به کلاه برداری کنند.
برای مشاهده اطلاعات کامل این مطلب می توانید اینجا کلیک کنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

فلزیاب ایرانی

تاریخچه فلزیاب ایرانی مهندس صمدی بنیانگذار فلزیاب IKPV ایران در سال ۱۳۷۶ شمسی نسبت به دریافت مجوز جهت تولید دستگاه فلزیاب، طلایاب و گنج ...