۱۳۹۷ اسفند ۶, دوشنبه

فلزیاب MF-1 ساخت استرالیا | فلزیاب دستی ماین لب

فلزیاب MF-1 ساخت استرالیا | فلزیاب دستی ماین لب
شرکت فناوری فلزیاب ماین لب (به انگلیسی: minelab) شرکت چند ملیتی در زمینه ساخت فلزیاب است. دفتر اصلی این شرکت در شهر Salisbury استرالیا قرار دارد. Minelab یکی از بزرگ‌ترین شرکت ارائه کننده دستگاه های فلزیاب پس از شرکت  garrett در جهان است. ماین لب بیش از ۱۸٬۰۰۰ کارمند در سراسر دنیا دارد که حدود ۴۶٪ درصد این افراد در بخش تحقیق و توسعه فلزیاب فعالیت می‌کنند. این شرکت حدود ۲۰ مؤسسه تحقیق و توسعه در کشورهای چین، ایالات متحده، آلمان، سوئد، هند، روسیه و ترکیه دارد و در سال ۲۰۱۱ در حدود ۳٫۷۴ میلیارد دلار در تحقیق و توسعه درباره فلزیاب ها سرمایه‌گذاری کرد. در این قسمت قصد داریم فلزیاب MF-1 محصول این کمپانی را به شما معرفی کنیم.

معرفی فلزیاب MF-1  :

فلزیاب MF-1 ساخت استرالیا | فلزیاب دستی ماین لب
فلزیاب MF-1 ساخت استرالیا | فلزیاب دستی ماین لب
فلزیاب MF-1 یک فلزیاب دستی محصول کمپانی ماین لب استرالیا میباشد. فلزیاب MF-1 در نوع فلزایاب های دستی دسته بندی میشود. این فلزیاب قادر است با یک بار شارژ تا ۱۵ ساعت به طور مدام اسکن نماید اسکن این دستگاه به طوری دقیق است که میتوان این فلزیاب را از بهترین فلزیاب های دستی دانست. این فلزیاب بیشتر در مکان های عمومی مانند ورزشگاه ها  و فرودگاه ها  و سایر مکان های امنیتی که  افراد قصد ایجاد خطر را دارند استفاده میشوند.
برخی از ویژگی های فلزیاب Minelab MF-1 :
  • فرکانس کاری ۹۰ کیلو هرتز
  • وزن ۳۰۰ گرمی
.برای مشاهده اطلاعات کامل این مطلب می توانید اینجا کلیک کنید

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

فلزیاب ایرانی

تاریخچه فلزیاب ایرانی مهندس صمدی بنیانگذار فلزیاب IKPV ایران در سال ۱۳۷۶ شمسی نسبت به دریافت مجوز جهت تولید دستگاه فلزیاب، طلایاب و گنج ...