۱۳۹۷ اسفند ۶, دوشنبه

فلزیاب Viking 6 تولید کمپانی Viking

فلزیاب Viking 6 تولید کمپانی Viking

معرفی کمپانی فلزیاب وایکینگ

کمپانی فلزیاب Viking یکی دیگر از سازنده های فلزیاب و گنج یاب می باشد که با ساخت گنج یاب های متفاوت در کشور انگلیس توانسته به معروفیت بسیار بالایی در میان کمپانی های سازنده فلزیاب برسد. دستگاه های ساخته شده این کمپانی برای اپراتور های تازه وارد به دنیای فلزیابی تا افراد حرفه ای طراحی و ساخته شده است و جستجوگران بسته به نیاز خود میتوانند فلزیاب مورد نظر را تهیه و به جستجو فلزات بپردازند. این کمپانی بیشتر از 30 سال است که در این زمینه شروع به فعالیت کرده است و همین سبب می شود تا این کمپانی جزء شرکت های با تجربه در صنعت فلزیابی باشد.

فلزیاب Viking 6
فلزیاب Viking 6

نقد و بررسی فلزیاب Viking 6

طلایاب Viking 6 فلزیابی با رابط کاربری آسان می باشد که به آسان ترین شکل ممکن تولید شده است تا در کنار عملکرد بسیار خوب از قیمت پایینی برخوردار باشد تا سایر کسانی که به کاوش علاقه دارند بتوانند آن را تهیه و به جستجو بپردازند. این گنج یاب در مناطقی مانند سواحل ، اطراف رودخانه ها ، جنگل ها و … بازدهی بالایی دارد میتوانید از آن استفاده کنید. بیشتر افراد فکر می کنند این فلزیاب با طراحی ساده و قیمت پایین جهت جستجو فلزات مناسب نیست و کارایی ندارد ولی این گونه نیست شما باید دستگاه را ببینید تا به کارایی فوق العاده اش پی ببرید.

برخی از قابلیت های فلزیاب Viking 6

  • مجهز به لوپ استاندارد ضد آب
  • پنل بسیار ساده
  • دارای اسپیکر و خروجی هدفون
  • شارژدهی ۱۵ ساعته
  • وزن دستگاه با باتری ۱٫۱ کیلوگرم
برای مشاهده اطلاعات کامل این مطلب می توانید اینجا کلیک کنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

فلزیاب ایرانی

تاریخچه فلزیاب ایرانی مهندس صمدی بنیانگذار فلزیاب IKPV ایران در سال ۱۳۷۶ شمسی نسبت به دریافت مجوز جهت تولید دستگاه فلزیاب، طلایاب و گنج ...