۱۳۹۷ بهمن ۳۰, سه‌شنبه

تشخیص پول با فلزیاب آیا واقعی است

 تشخیص پول با فلزیاب آیا واقعی است

فلزیاب امنیتی سال‌ها است که به طور موفقیت آمیزی برای شناسایی کوچک‌ترین مقدار فلز استفاده می‌شوند. آن‌ها قادر به تشخیص چیزهای کوچکی به اندازه یک پین ایمنی به سلاح‌های گرم بزرگ هستند.اگر چه فلزیاب ها برای یافتن فلزات طراحی شده اند اما برخی از آنها می توانند لایه های نازک فلز ، پودر فلزات و مواردی این چنین را نیز تشخیص دهند.

تشخیص پول با فلزیاب
تشخیص پول با فلزیاب

جالب است بدانید که پول آمریکا با نوعی جوهری فلزی چاپ می شود و برخی از دستگاههای فلزیاب می توانند آن را تشخیص دهند و همچنین در برخی گیت های فلزیاب صدا آژیر دستگاه را هنگامی که پول زیادی همراه شما باشد به صدا در خواهد آمد.در همین جهت در دانشگاه سیاتل مطالعاتی بر روی فلزیاب ها و اسکناس هایی که در چاب آنها از جوهر دارای فلز استفاده شده بود ،انجام شد و مشخص شد که برخی فلزیاب ها توانایی تشخیص اسکناس آمریکایی را دارند.همچنین با افزایش میدان مغناطیسی نیز مشخص که حتی برخی از قبض ها را دستگاه فلزیاب می تواند تشخیص دهد.

دقت تشخیص پول با دستگاههای فلزیاب

در حالی که محققان دریافتند که چه تعداد قبض وجود دارد اما با دستگاه نمی توان تشخیص داد که شخص چند اسکناس با خود همراه دارد یا تعداد اسکناس ها چقدر است بنابراین اگر شخصی از فلزیاب برای یافتن این که به همراه فرد پول زیادی یا کمی وجود دارد استفاده کند فقط می تواند بفهمد اسکناسی وجود دارد یا نه اما به تعداد آن نمی تواند پی ببرد.

برای مشاهده اطلاعات کامل این مطلب می توانید اینجا کلیک کنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

فلزیاب ایرانی

تاریخچه فلزیاب ایرانی مهندس صمدی بنیانگذار فلزیاب IKPV ایران در سال ۱۳۷۶ شمسی نسبت به دریافت مجوز جهت تولید دستگاه فلزیاب، طلایاب و گنج ...