۱۳۹۷ بهمن ۳۰, سه‌شنبه

فلزیاب M97 Valve ساخت کمپانی Fisher

فلزیاب M97 Valve ساخت کمپانی Fisher
کمپانی گنج یاب فیشر در سال ۱۹۳۱ توسط Dr. Gerhard R. Fisher در شهر Palo Alto ایالت California آمریکا تاسیس و شروع به فعالیت کرد. این کمپانی در زمینه ساخت و تولید انواع فلزیاب ، گنج یاب ، الماس یاب و … فعال میباشد. شرکت Fisher جزء برترین و مورد اعتماد ترین ها در صنعت فلزیابی می باشد.
فلزیاب M97 Valve
فلزیاب M97 Valve

معرفی فلزیاب M97 Valve

دستگاه گنج یاب M97 Valve توانایی کاوش حرفه ای و دقیق دریچه های که زیر زمین دفن شده یا در زیر آسفالت هستند را دارد. همچنین برای کاوش سطحی و شناسایی متر آب و گاز ، تونل ها و جهت پیدایش انواع فلزات در این عرصه کارایی و استفاده می شوند. این گنج یاب قادر به تشخیص انواع فلزات است. در طراحی فلزیاب M97 Valve از لوپ های کاملا ضد آب استفاده شده که باعث می شود عملکرد این دستگاه بسیار عالی باشد. اگر قصد خرید یک فلزیاب حرفه ای را دارید دستگاه فلزیاب M97 Valve بهترین انتخاب برای شما خواهد بود.

برخی از قابلیت های فلزیاب M97 Valve :

  • رد مواد زائد خاک با تکنولوژی VLF:
خاک، چمن، آسفالت، بتن و دیگر مواد خاک (به ویژه شرایط مرطوب) اغلب رسانا هستند.اما قطعا فلز نیست. با توجه به تنظیم M-97، آن را در برابر سیگنال های نادرست در شرایط نیمه هادی، مواد معدنی و خاک ها واکنش نشان نمی دهد. می توانیم آن را رد خاک و یا حذف مواد معدنی خاک بنامیم.
  • مجهز به لوپ ضد آب
  • شناسایی فلزات از جمله : آهن ، برنج ، طلا ، مس و …
  • توانایی ردیابی خط لوله
  • سبک و قابل حمل
برای مشاهده اطلاعات کامل این مطلب می توانید اینجا کلیک کنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

فلزیاب ایرانی

تاریخچه فلزیاب ایرانی مهندس صمدی بنیانگذار فلزیاب IKPV ایران در سال ۱۳۷۶ شمسی نسبت به دریافت مجوز جهت تولید دستگاه فلزیاب، طلایاب و گنج ...