۱۳۹۷ بهمن ۳۰, سه‌شنبه

فلزیاب GO-FIND 11 ساخت کمپانی MINELAB

فلزیاب GO-FIND 11 ساخت کمپانی MINELAB

شرکت MINELAB چندین سال است که در ساخت انواع دستگاه های فلزیاب و گنج یاب فعالیت می کند و تا به حال دستگاه های منحصر به فردی را ساخته است که همواره بسیاری از افراد حرفه ای و مبتدی را به سمت و سوی خود جذب میکند. این شرکت در سال ۲۰۱۹ یکی از بروز ترین و معتبر ترین فلزیاب های خود را به بازار معرفی کرد که در مدت زمان کمی به فروش بالایی دست پیدا کرده است. در ادامه با ما همراه باشید تا فلزیاب GO-FIND 11 را به شما معرفی کنیم.

فلزیاب GO-FIND 11
فلزیاب GO-FIND 11

معرفی فلزیاب GO-FIND 11

طلایاب GO-FIND 11 جزء بهترین و برترین دستگاه های ساخته شده شرکت ماینلب می باشد که یک دستگاه بدون سیم است که با تکنولوژی بلوتوث به تلفن همراه وصل می شود ، اگر تلفن همراه شما از بلوتوث پشتیبانی نمی کند هیچ جای نگرانی نیست زیرا این فلزیاب مجهز به نمایشگری می باشد که اطلاعات کاوش را در اختیار اپراتور قرار میدهد. در طراحی این فلزیاب از با کیفیت ترین قطعات استفاده شده که در زمان جستجو کاوشگر به راحتی تا ساعت ها بدون خستگی میتواند به جستجوی هدف خود بپردازد. دسته لوپ فلزیاب را میتوان تغییر ارتفاع داد که همین باعث شده تا این فلزیاب مورد توجه بسیاری از کاوشگران قرار گیرد.

برای مشاهده اطلاعات کامل این مطلب می توانید اینجا کلیک کنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

فلزیاب ایرانی

تاریخچه فلزیاب ایرانی مهندس صمدی بنیانگذار فلزیاب IKPV ایران در سال ۱۳۷۶ شمسی نسبت به دریافت مجوز جهت تولید دستگاه فلزیاب، طلایاب و گنج ...