۱۳۹۷ اسفند ۶, دوشنبه

چگونه طلایاب درست کنیم

چگونه طلایاب درست کنیم | روش ساخت طلایاب | shoj xghdhf | نقشه ساخت طلایاب | قطعات مورد نیاز ساخت طلایاب
به دست آوردن و پیدا کردن طلا و گنج های قدیمی از آرزوهای دیرینه انسان هاست. رویای به دست آوردن ثروت هنگفت در زمانی کوتاه که بسیاری را به عرصه فلزیابی و گنج یابی وارد کرده است. دنیایی که برای موفقیت در آن به عوامل زیادی از جمله دانش باستان شناسی و آثار و علائم باستانی ، زمین شناسی ، شناخت فرهنگ و رسوم مردمان هر منطقه و … دارد و تجهیزاتی همچون فلزیاب حرفه ای ، انواع ردیاب و گنج یاب تصویری از ملزومات این حرفه است.

چگونه طلایاب درست کنیم | قطعات مورد نیاز + نقشه شماتیک

” چگونه طلایاب درست کنیم ؟ “شاید اولین سوالی باشد که تازه واردان عرصه گنج یابی از خود میپرسند. بسیاری از افراد به فلزیابی به عنوان یک تفریح و ورزش نگاه میکنند و از شرایطی که برای آنها به وجود می آورد لذت برده و وقت خود را در محیط های مختلفی همچون جنگل ، کوهستان و صحرا ها میگذرانند. اگر شما نیز از این دسته از افراد هستید و میخواهید یک دستگاه طلایاب را خودتان بسازید و هزینه کمتری صرف آن کنید در این پست طریقه ساخت ان را به آسان ترین شکل ممکن به شما آموزش خواهیم داد.
برای مشاهده اطلاعات کامل این مطلب می توانید اینجا کلیک کنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

فلزیاب ایرانی

تاریخچه فلزیاب ایرانی مهندس صمدی بنیانگذار فلزیاب IKPV ایران در سال ۱۳۷۶ شمسی نسبت به دریافت مجوز جهت تولید دستگاه فلزیاب، طلایاب و گنج ...