۱۳۹۷ اسفند ۷, سه‌شنبه

ردیاب REGULATOR تولید کمپانی ELECTROSCOPE

ردیاب REGULATOR تولید کمپانی ELECTROSCOPE
شعاع زن REGULATOR یکی از دستگاه های فوق العاده کمپانی ELECTROSCOPE آمریکا می باشد و تا به امروز از بهترین مدل های ساخته شده در دنیا می باشد . عملکرد بالایی در پیدا و جستجو کردن فلزات با ارزش مانند طلا ، نقره و مس داشته و کار کاوشگر را در پیدایش هدف بسیار آسان تر می کند.

نقد و بررسی ردیاب REGULATOR :

فناوری بروز و فوق العاده استفاده شده در گنج یاب REGULATOR به اپراتور امکان تفکیک فلزات با ارزش از سایر فلزات بی ارزش را می دهد و همچنین با استفاده از این دستگاه به آسانی ریز ترین فلزات مانند سکه و انگشتر ، دفینه و … را کاوش و پیدا کنید ، همواره با این فلزیاب توانایی کاوش انواع سنگ های آسمانی ، پلاتین ، فلزات کم یاب و … را دارید ، اما در کل این دستگاه برای کاوش طلا بیشترین استفاده را دارد و اگر قصد دارید فلزی بجز طلا را کاوش کنید در قسمت خوراک خور فلزیاب تکه ای از همان فلز را قرار دهید تا هدف خود را به راحتی کاوش و پیدا کنید.
دستگاه ردیاب REGULATOR دارای قدرت و حساسیت بسیار بالایی است که میتواند طلا و انواع فلزات را کاوش کند ، این دستگاه مجهز به یک باتری قدرتمند با عملکرد بالا می باشد و همچنین توانایی عمق زنی بالای این فلزیات باعث شده تا از معروفیت خاصی در صنعت فلزیابی بهره مند بشود.
ردیاب REGULATOR
ردیاب REGULATOR

سایر امکانات و توانایی های ردیاب REGULATOR :

  • شعاع ردیابی و عمق کاوش زیاد
  • توانایی جستجوی در زمین های مختف
  • باتری قوی با کارایی بالا
  • قابلیت خوراک خوری
  • گارانتی مخصول در کشورهای خارجی
.برای مشاهده اطلاعات کامل این مطلب می توانید اینجا کلیک کنید

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

فلزیاب ایرانی

تاریخچه فلزیاب ایرانی مهندس صمدی بنیانگذار فلزیاب IKPV ایران در سال ۱۳۷۶ شمسی نسبت به دریافت مجوز جهت تولید دستگاه فلزیاب، طلایاب و گنج ...