۱۳۹۷ اسفند ۷, سه‌شنبه

بررسی فلزیاب گرت Garrett Ace 350

نقد و بررسی فلزیاب گرت – Garrett Ace 350 :

فلزیاب Garrett Ace 350 ، یک دستگاه کامل برای یک جستجوی گنج بسیار بهینه است و دارای ویژگی‌های بسیار قدرتمند است. این یکی از فلزیاب های سطح بالایی است و در طول جستجوی گنج عملکرد فوق‌العاده‌ای دارد و دارای هزینه بسیار مناسبی می باشد که توسط شرکت Garrett تولید شده است. Garret Ace 350 یک دستگاه با اثر کاوش موثر بیشتر نسبت به دیگر تولید کنندگان است و نقص گنج یاب های قدیمی را نداشته است.
بررسی فلزیاب گرت
بررسی فلزیاب گرت
در عوض ،قابلیت‌ های شناسایی بیشتری به دست خواهید آورد و ویژگی قدرتمندی در کاوش ارائه می دهد. این دستگاه دارای حساسیت بسیار قوی و بسیار کارآمد است و همچنین صفحه LCD آن بسیار مطلوب ساخته شده‌ است که واقعا تجربه کاربر بادستگاه فلزیاب را افزایش می‌دهد . این فلزیاب عمق کاوش و تفکیک آهن خوبی دارد تا به شما کمک کند تا در زمان صرفه‌ جویی کنید و استفاده از دستگاه را بهینه کنید . شما همچنین ازیک کویل دارای عملکرد dd استفاده خواهید کرد که عمق بهتری از مدل های قدیمی مانند Garrett Ace 250 را ارائه می‌دهد. در ادامه بررسی فلزیاب گرت به برخی از قابلیت های آن اشاره خواهیم کرد.
برای مشاهده اطلاعات کامل این مطلب می توانید اینجا کلیک کنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

فلزیاب ایرانی

تاریخچه فلزیاب ایرانی مهندس صمدی بنیانگذار فلزیاب IKPV ایران در سال ۱۳۷۶ شمسی نسبت به دریافت مجوز جهت تولید دستگاه فلزیاب، طلایاب و گنج ...