۱۳۹۷ اسفند ۱, چهارشنبه

فلزیاب EXPLORER 2 ساخت کمپانی MINELAB

فلزیاب EXPLORER 2 ساخت کمپانی MINELAB
کمپانی ماینلب استرالیا سال ها است که در عرصه تولید انواع دستگاه های فلزیاب ، طلایاب ، گنج یاب فعال است و در طول این سال ها موفق به تولید دستگاه های گنج یاب پیشرفته ای شده است که همچنان توجه کاوشگران زیادی را به خود جذب نموده است. فلزیاب های این کمپانی از حساسیت و عملکرد فوق العاده ای برخوردارند.
فلزیاب EXPLORER 2
فلزیاب EXPLORER 2
گنج یاب EXPLORER 2 یک دستگاه منحصر به فرد با توانایی جستجو و تشخیص دقیق هدف ولی با دو قابلیت تفکیک و شناسایی ، هیچوقت به این میزان دقیق نبوده است. بعد از دو سال تلاش و جمع اوری اطلاعات ، کمپانی ماینلب موفق به ساخت و ارائه این فلزیاب شد.

نقد و بررسی فلزیاب EXPLORER 2

دستگاه فلزیاب EXPLORER 2 با فناوری بروز مجهز به یک سیستم کاملا بروز و پیشرفته است. که FBS ( طیف کامل باند ) نامیده میشود.
این فناوری ۲۸ فرکانس را از ۵/۱ تا ۱۰۰ کیلوهرتز به صورت همزمان ارسال میکنند که عمق و دقت و صحت تفکیک را بیشتر کنند. این فلزیاب اکسپلورر اصول قدیمی را گرفته و فناوری بروزی به اسم Smart find را جایگزین آن میکند. به هر دلیل برای اولین بار گنج یابی با دو عملکرد در اختیار داریم که علاوه بر اینکه هدف ها را از روی رسانا بودن تشخیص میدهد ، توانایی شناسایی آهنی بودن یا نبودن آن ها را هم دارد.

برای مشاهده اطلاعات کامل این مطلب می توانید اینجا کلیک کنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

فلزیاب ایرانی

تاریخچه فلزیاب ایرانی مهندس صمدی بنیانگذار فلزیاب IKPV ایران در سال ۱۳۷۶ شمسی نسبت به دریافت مجوز جهت تولید دستگاه فلزیاب، طلایاب و گنج ...