۱۳۹۷ اسفند ۷, سه‌شنبه

فلزیاب نقطه زن فرانسوی MI-6

فلزیاب نقطه زن فرانسوی MI-6 
سلام دوستان خسته نباشید در این مطلب از سایت متال دتکتور با ما همراه باشید 
کمپانی XP Metal Detectors واقع در شهر Tolosan فرانسه یکی از نوآور ترین شرکت های تولید فلزیاب خارجی میباشد و طیف وسیعی از فلزیاب ها و گنج یاب ها را تولید میکند.فلزیاب های تولیدی این شرکت از طراحی بسیار زیبا و دقت بسیار بالایی برخوردار هستند. در ادامه با ما همراه باشید تا فلزیاب   MI-6  به شما معرفی نماییم
فلزیاب های نقطه زن دارای فلسفه ای جدا از دیگر فلزیاب ها میباشند شاید شما پیش خود فکر کنید من که یک فلزیاب دارم داشتن یک فلزیاب دیگر چه کمکی به من میکند.  خوب  نگران نباشید ما به شما میگوییم که این فلزیاب به شما چه کمکی میکند. به این فکر کنید که شما با فلزیاب خود را مکانی را کشف نموده ای لازم است این را بدانید. که فلزیاب شما هرچقدر هم خوب باشد محل تقریبی هدف را مشخص میکند شما با این فلزیاب نقطه زن میتوانید از حفاری های بیمورد جلوگیری نمایید  که باعث صرفه جویی در زمان شما میشود. در ادامه به شما برخی از قابلیت های این فلزیاب را خواهیم گفت. 
برخی از ویژگی های فلزیاب XP MI-6 :
  • سیگنال صدا مستقیما به دستگاه DEUS منتقل میشود
این فلزیاب خود دارای قابلیت اتصال فلزیاب های xp را دارد به طوری به هنگام در کنار یک دیگر قرار گرفتن  با یک دیگر پیر خواهد شد.
  • دارای سیستم مهار تداخل بین MI-6 و دستگاه فلزیاب DEUS
اگر شما با این فلزیاب  در کنار  اکس پی دئوس  استفاده کنید هیچگونه تداخل فرکانسی نخواهید داشت. راحت میتوانید نقطه زنی خود بپردازید.

برای مشاهده اطلاعات کامل این مطلب می توانید اینجا کلیک کنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

فلزیاب ایرانی

تاریخچه فلزیاب ایرانی مهندس صمدی بنیانگذار فلزیاب IKPV ایران در سال ۱۳۷۶ شمسی نسبت به دریافت مجوز جهت تولید دستگاه فلزیاب، طلایاب و گنج ...