۱۳۹۷ اسفند ۶, دوشنبه

بررسی فلزیاب های امریکایی و بیان نقاط ضعف و قدرت آن ها

بررسی فلزیاب های امریکایی

بسیاری از کمپانی های تولید کننده فلزیاب در جهان در این کشور قرار دارند. شرکت هایی همچون Logan , Tesoro , Garrett , Bounty Hunter , Fisher , Teknetics White’s و … در این کشور قرار دارند و این کمپانی ها سهم بسیار زیادی از بازار جهانی را در اختیار دارند. اکثر تولیدات این شرکت ها با استفاده از تکنولوژی VLF بوده و بیشتر دارای مصارف تفریحی هستند و جنبه سرگرمی دارند.
بررسی فلزیاب
بررسی فلزیاب
در امریکا دفینه و گنج های مدفونی وجود ندارد که نیاز به فلزیاب های قدرتمند و حرفه ای داشته باشد. گنج یابی در امریکا رواج ندارد و مردم امریکا فلزیابی را به چشم یک تفریح میبینند و به دنبال گنج و دفینه به آن معنایی که در ایران وجود دارد ، نیستند. امریکا کشوری باستانی نیست که در آن پنهان کردن گنج و دفینه به مانند ایران و ترکیه و عراق و … وجود داشته باشد.
اکثر تولیدات این کمپانی ها کاربرد گنج یابی ندارند زیرا عمق کاوشی بیش از 1 تا 1.5 متر نداشته و اکثرا از سوپر سنسور استفاده نمیکنند و تصویری نیستند. همانطور که میدانید فلزیاب های PI سیستم های سازگار با خاک ایران هستند و دارای عمق کاوش بسیار بیشتری نسبت به سیستم های VLF هستند و همچنین عملکرد بسیار بهتری در خاک های معدنی و آب شور دارند.
تعدادی از فلزیاب های تصویری ساخت ایران :
  • RICHEL M-80
  • TACHAR T1
  • RICHEL-M-160
  • Ajm Imaging 
.برای مشاهده اطلاعات کامل این مطلب می توانید اینجا کلیک کنید

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

فلزیاب ایرانی

تاریخچه فلزیاب ایرانی مهندس صمدی بنیانگذار فلزیاب IKPV ایران در سال ۱۳۷۶ شمسی نسبت به دریافت مجوز جهت تولید دستگاه فلزیاب، طلایاب و گنج ...