۱۳۹۷ اسفند ۶, دوشنبه

فلزیاب DATA LOGGER محصول کمپانی فلزیاب LORENZ آلمان

فلزیاب DATA LOGGER محصول کمپانی فلزیاب LORENZ آلمان
اگر بخواهیم در مورد فلزیاب DATA LOGGER توضیح دهیم ، اول باید ذکر کنم که DATA LOGGER فلزیاب نمی باشد ، یک قطعه الکترونیکی در فلزیاب های لورنز است که می تواند اطلاعات را از سنسور ها دریافت کرده و آن ها را در حافظه های خود ذخیر کند .DATA LOGGER ها دارای انواع مختلفی هستند که در صنایع نیز بکار می روند.
فلزیاب DATA LOGGER
فلزیاب DATA LOGGER
آشکار سازی ۶ کاناله DATA LOGGER سه کانال Delay , دو کانال Ground , یک کانال برای طبقه بندی مواد رسانه ی ذخیره سازی SD memory card تعداد مکان های قابل کاوش با یک کارت: ۹۹ در هر ثانیه ۱۶ پالس دریافت می کند وضوح تصویر فلزیاب DATA LOGGER بصورت ۱۶بیت می باشد.

مشخصات فلزیاب DATA LOGGER شرکت LORENZ

رویه Data logger به همراه SD memory که ۶ کاناله است به طور همزمان ۶ کانال از تصویر را نشان می دهد. بعد از کاوش توسط فلزیاب DATA LOGGER , نرم افزار Surface ۸ در عرض یک دقیقه داده های ذخیره شده بر روی SD memory را به تصویر تبدیل می کند. نرم افزار فلزیاب DATA LOGGER به صورت اتوماتیک ۱۲ نقشه از زمین را نشان می دهد. ۶ تصویر دو بعدی و ۶ تصویر سه بعدی خواهند بود.
برای مشاهده اطلاعات کامل این مطلب می توانید اینجا کلیک کنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

فلزیاب ایرانی

تاریخچه فلزیاب ایرانی مهندس صمدی بنیانگذار فلزیاب IKPV ایران در سال ۱۳۷۶ شمسی نسبت به دریافت مجوز جهت تولید دستگاه فلزیاب، طلایاب و گنج ...