۱۳۹۷ اسفند ۱, چهارشنبه

فلزیاب WHITES SPECTRA V3 محصول کشور آمریکا

فلزیاب WHITES SPECTRA V3 محصول کشور آمریکا

فلزیاب WHITES SPECTRA V3 صفحه نمایشگر تمام رنگی دارای قدرت تشخیص و تعیین کردن

تمامی اطلاعاتی که شما به آن نیاز دارید بصورت درشت و دارای تفاوت رنگ زیاد وجود دارد. عددهای VDI ایکون‌ها و نمودار طیف‌ها بصورت بزرگ وجوددارد. از کلید زوم برای بزرگ کردن تصویر یا کاهش اطلاعات صفحه نمایش استفاده کنید. می‌توانید با رنگهای از قبل تنظیم شده جستجو را انجام دهید و یا برای هر برنامه رنگهای مخصوص به خود را تنظیم نمایید.
فلزیاب WHITES SPECTRA V3
فلزیاب WHITES SPECTRA V3

صفحه‌های آنالیز و نمودار طیف ۳ فرکانس فلزیاب WHITES SPECTRA V3 :

روشهای جدید برای تفسیر و تعبیر اطلاعات و مشخصات اشیا با استفاده از تمامی داده‌های بدست آمده از هر فرکانس. آنالیز براساس قدرت و شدت هر فرکانس یک شکل را نشان می‌دهد. نمودار طیفهای ۳ فرکانس یک نمودار می‌له‌ای را برای هرفرکانس نشان می‌دهد.
هدفون صدای طیف وایرلس یا بی‌سیم: تنها برای طیف V^3 توسط وایت طراحی شده است. چندین کانال برای انتخاب و ممانعت از گرفتن سیگنال از دیگر طیف‌های V^3 در منطقه، یا تنظیم دو هدفون برای شنیدن صدا از یک تشخیص دهنده و ردیاب.

۱۰ برنامه جدید روشن کردن و شروع جستجو فلزیاب WHITES SPECTRA V3 :

توسط متخصصین در وایت تنظیم شده است. از بین گزینه‌های سکه، سکه و جواهرات، اشیای عتیقه، اکتشاف، نقره قرار گرفته در عمق زیاد، ضایعات و اشیای بی‌ارزش زیاد، حالت ترکیب شده و سنگهای با ارزش یکی را انتخاب نمایید.
برای مشاهده اطلاعات کامل این مطلب می توانید اینجا کلیک کنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

فلزیاب ایرانی

تاریخچه فلزیاب ایرانی مهندس صمدی بنیانگذار فلزیاب IKPV ایران در سال ۱۳۷۶ شمسی نسبت به دریافت مجوز جهت تولید دستگاه فلزیاب، طلایاب و گنج ...