۱۳۹۷ اسفند ۶, دوشنبه

بهترین فلزیاب لهستانی

بهترین فلزیاب لهستانی

کمپانی لهستانی RUTUS یکی از جدیدترین کمپانی های تولید کننده فلزیاب ( tgcdhf ) و  های مدرن و به روز در اروپا است. این کمپانی در شهر رومیا در استان پومرانی واقع شده‌ است. این شرکت به مشتریان خود به دید یک همکار نگاه میکند و تعمیرات دستگاه فلزیاب در سریعترین زمان ممکن و حتی پس از تمام شدن دوره دو ساله گارانتی ، انجام میشود.این شرکت از جدیدترین تکنولوژی های طراحی مدار و مدل سازی های کامپیوتری در تولید محصولات خود بهره میبرد و ارزش خرید دستگاههای این شرکت در کنار قیمتشان بسیار بالاست. در ادامه با همراه باشید تا فلزیاب Ultima  به شما معرفی کنیم.
بهترین فلزیاب لهستانی
بهترین فلزیاب لهستانی
این فلزیاب یکی از برترین فلزیاب های  سال ۲۰۱۸ می باشد که توانست در مدت زمان کوتاهی از زمان معرفی کنترل فروش بازار را به دست خود بگیرد اگر قصد خرید فلزیاب را دارید. این فلزیاب  مناسبترین فلزیاب برای شما می باشد. اگر شما از کاوشگران گنج های باستانی هستید می‌توانید فلزیاب را در نمایندگی ما خریداری نمایید مشاوورین ما ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستند در ادامه شما را با برخی از ویژگی‌های بارز این دستگاه آشنا کنیم.

برخی از ویژگی های فلزیاب Ultima ( فلزیاب آلتیما ) :

  • بالانس اتوماتیک سطح زمین
  • ۳ مد مختلف عملکرد
  • حساسیت قابل تنظیم در ۷۵ سطح مختلف
  • تفکیک قابل تنظیم در ۱۲۰ سطح مختلف
.برای مشاهده اطلاعات کامل این مطلب می توانید اینجا کلیک کنید

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

فلزیاب ایرانی

تاریخچه فلزیاب ایرانی مهندس صمدی بنیانگذار فلزیاب IKPV ایران در سال ۱۳۷۶ شمسی نسبت به دریافت مجوز جهت تولید دستگاه فلزیاب، طلایاب و گنج ...